دیوید لینچ کارگردان نامدار سینما از معدود هنرمندان سرشناسی است که در توصیف ترامپ از جملات مثبتی استفاده کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که بسیاری از بزرگان سینمای آمریکا از رابرت دنیرو گرفته تا مایکل مور منتقد سرسخت دونالد ترامپ هستند و حتی گاهی از انتقاد فراتر رفته و او را با الفاظی توهین‌آمیز خطاب قرار داده‌اند، دیوید لینچ در گفتگویی تازه با نگاهی مثبت درباره ترامپ سخن گفته است. 

در دورانی که بیشتر سلبریتی‌های دنیای غرب علیه سیاست‌های ترامپ موضع می‌گیرند، کارگردان «مخمل آبی» احتمال می‌دهد که نام ترامپ به عنوان یکی از بزرگترین روسای جمهور آمریکا در تاریخ ثبت شود. او درباره ترامپ گفت: «هیچ فردی قادر نیست به شیوه‌ای هوشمندانه با او مقابله کند.»

البته لینچ همواره اعلام کرده است که اهل سیاست نیست و با استناد به این سخنان نمی‌توان او را در شمار حامیان ترامپ قرار دارد اما لینچ باور دارد که ترامپ پرده از ناکارآمدی‌های دولت آمریکا برداشته است.

لینچ می‌گوید: «این به اصطلاح رهبران ما قادر به هدایت کشور در مسیر پیشرفت نیستند. آن‌ها نمی‌توانند کاری انجام دهند. مثل کودکان عمل می‌کنند. ترامپ همه این‌ها را نشان داد.»

کارگردان «جاده مالهالند» که برای تبلیغ کتاب جدیدش با عنوان «اتاقی برای رویابافی»‌ با گاردین صحبت کرده، به پررمز و راز صحبت کردن مشهور است. او در این مصاحبه اعلام کرده است که دوست ندارد پروژه‌هایش را برای مخاطبان شرح دهد.

منبع:‌ یو‌اس‌ای تودی / ۲۴ ژوئن

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    1 21
    مطلب جالبی بود . اگر برخی از فیلم های اشاری ایشان را دیده بودید این قدر وزن برای نظراتش قائل نمی شدید .حرف جدی می خواهید بزنید شبیه سایت انتخاب از ترجمه نظریات برخی اندیشکده های خودی تر امریکایی و یا متفکران صاحب نظر استفاده کنید. شمس تبریز می تواند در انتخاب و ترجمه راهنمایی اتان کند ...
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    19 6
    دمت گرم منم عاشقشم
  • آرش A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    6 1
    جز معدود کارگردان‌های مولف حالِ حاضرِ هالیوود. بعد از دیدن فصل 3 توئین پیکس، می‌شه گفت که چقدر حیف بود که 12 سال هیچ اثری رو نساخت.
  • بی نام A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    9 0
    ترامپ خوب کره شمالی رو به زانو دراورد .من هم طرفدار ترامپ هستم .
  • بی نام A1 ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    3 0
    ترامپ برای مردم آمریکا موفقترین رییس جمهور بوده رشد اقتصادی، کاهش بیکاری و ... رییس جمهور خوب یعنی این چرا باید تو کشورهای دیگه هزینه کنه؟