در روز دوشنبه چهارم تیر، اخبار مربوط با حوادث امروز بازار و تصمیم ارزی مهم دولت در کنار مطالبی درباره جام جهانی فوتبال، پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، سخنان علی مطهری با عنوان مردم شش ماه مقاومت کنند در صدر اخبار نشست. توضیحات واعظی درباره عکس روحانی در تله‌کابین توچال دیگر خبر پربازدید بود. بسیاری هم با کنجکاوی روی خبری با تیتر از آرزوی سقوط دولت تا صدای اعتراضی که آشنا شنید، کلیک کردند.

در سرویس اقتصاد، قیمت آخرین آپارتمان‌های معامله شده در مناطق مختلف تهران کلیک زیادی خورد. برخی کسبه بازار تهران مغازه‌هایشان را بستند نیز توجه عده دیگری را به خود جلب کرد. تصمیم ارزی مهم دولت هم پربازدید شد.

در سرویس فرهنگ، واکنش بازیگر «گشت ارشاد» به ایجاد مزاحمت هواداران تیم ملی برای رونالدو پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، سخنان اصغر فرهادی درباره بازی امشب ایران و پرتغال مورد توجه کاربران قرار گرفت. فوتبالیست‌های خارجی‌ را بیاورید، اما نه با بیت‌المال هم پربازدید شد.

در سرویس جامعه، شایع‌ترین بیماری گوارشی چیست؟ مورد توجه قرار گرفت. دستور دادستان کل کشور درباره پوشاندن جرایم ایرانشهر دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. کاربران زیادی هم روی خبر تغییر چهره ایستگاه‌های مترو در تهران کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، «معامله قرن» برملا شد نگاه بسیاری را به خود جلب کرد. سکان ترکیه دست سیاستمدار کهنه‌کار هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. رهبر کره‌شمالی دستاوردهای پدر و پدربزرگش را کنار زد دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، توصیه مربی اسبق پرتغالی تراکتورسازی به رونالدو و دوستان پربیننده‌ترین خبر شد. دیگر خبر پرمخاطب، رونمایی از برنامه کی‌روش برای شب تاریخی بود.  افشاگری محمود فکری درباره تحمیل بازیکن به تیم هم مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =