رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری عامل اصلی ربوده شدن نوجوان 13 ساله شاهرودی توسط پلیس خبر داد.


به گزارش خبرآنلاین و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ محمد اسماعیل حداد، اظهار کرد: با مراجعه یک نوجوان مضطرب به مدرسه و بیان این که دو نفر قصد ربودن وی را داشته‌اند، موضوع از طریق حراست آموزش و پرورش شهرستان شاهرود به پلیس آگاهی اعلام شد.

وی افزود: با دریافت این خبر، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شدند و تلاش ویژه خود را برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: با اظهارات نوجوان و و راهنمایی‌های وی، تصویر متهم اصلی پرونده چهره‌نگاری شد و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، عملیات دستگیری متهم به مرحله اجرا درآمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش‌های گسترده ماموران در همان ساعات ابتدایی اعلام موضوع، متهم اصلی که فردی سابقه‌دار است در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گفته سرهنگ حداد، متهم در بازجویی‌ها به صراحت به جرم خود اعتراف کرد و پس از معرفی به دادسرا با صدور قرار روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان تاکید کرد: در این گونه جرایم که امنیت و آرامش عمومی را به شدت خدشه‌دار می‌کند با بهره‌مندی از کارآگاهان کارکشته و فناوری‌های نوین، کشف سریع پرونده در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =