سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ۱۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های گردشگری شهرستان‌های اردبیل اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ نادر فلاحی در جلسه مشترک با روسای ادارت و مسئولان نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان‌های اردبیل اظهار داشت: اجرای طرح‌های گردشگری به منظور توسعه حوزه گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم در توسعه بخش اقتصادی استان می‌تواند نقش اساسی داشته باشد.

وی افزود: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های گردشگری شهرستان‌های اردبیل اختصاص می‌یابد و با برنامه‌ری زی های انجام یافته برنامه‌های یک ساله گردشگری شهرستان‌های اردبیل تدوین می‌شود که بی‌شک دستاوردهای مناسبی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اخذ برنامه عملیاتی یک ساله شهرستان های اردبیل هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته که تمام تلاش و اهتمام ما بر تحقق این موضوع بوده تا بتوانیم تحقق گردشگری در استان اتفاق بیفتد.

فلاحی بیان کرد: رونق گردشگری در استان منوط به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران انجام می‌دهیم که در این زمینه مسئولان باید برنامه‌های منظم و منسجم داشته باشند که این موضوع حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: ضرورت تقویت نظارت بر عملکرد شهرستان‌ها به منظور اجرای عملیات عمرانی و پروژه‌ها هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته که این موضوع با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار گرفته است که اجرای طرح‌های گردشگری استان می‌تواند ما را در رسیدن در این زمینه رهنمون شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =