باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک جوان مبارز فلسطینی مقر تک‌تیراندازهای رژیم صهیونیستی را در مرز نوار غزه به آتش کشید.

بنا به گزارش وب‌سایت «شبکه قدس»، یک جوان فلسطینی در نوار غزه با عبور از مرز حصار امنیتی، یکی از مقرهای نظامیان صهیونیستی را در مرز نواز غزه و سرزمین‌های اشغالی به آتش کشید.

گفته می‌‌شود تک‌تیراندازهای رژیم صهیونیستی از این محل برای شلیک مستقیم به مبارزان فلسطینی در جریان راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت استفاده می‌کردند.

وزارت بهداشت فلسطین روز جمعه اعلام کرد یک نوجوان سیزده ساله فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در راهپیمایی بازگشت در شرق خان یونس در نوار غزه به شهادت رسید. در همین حال منابع خبری از شهادت دومین فلسطینی ۲۴ ساله در شرق شهر رفح خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد در راهپیمایی روز جمعه، ۳۱۰ نفر زخمی شدند که از این تعداد ۱۷۷ نفر سرپایی معالجه و ۱۳۳ نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند که حال ۳ تن از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

فلسطینی‌ها روز جمعه برای چهاردهمین هفته متوالی در نوار غزه و کرانه باختری در راهپیمایی بازگشت شرکت کردند. تاکنون در جریان این راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز، تک‌تیراندازهای رژیم صهیونیستی صدها نفر را به شهادت رسانده و هزاران نفر را نیز زخمی کرده‌اند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =