اولین جلسه شورای قشرکارگری استان لرستان در سالجاری با هدف بررسی مشکلات واحدهای کارگری با حضور اعضای این شورا و نیز مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی ، فرمانده سازمان بسیج کارگری، دبیر اجرایی خانه کارگر استان لرستان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی آشتاب در این جلسه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال در استان نیاز به همدلی و استفاده همه آحاد مردم و به ویژه مسئولین از کالای ایرانی است

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز کشورمان در یک جنگ اقتصادی تمام عیار می باشد تاکید کرد : در شرایط جنگ اقتصادی ، کارگران امروز همان بسیجیان زمان جنگ تحمیلی هستند و کارفرمایان نیز فرماندهان این بسیجیان که با اتحاد و هبستگی چرخه اقتصادی کشور را به گردش در می آورند و باعث رونق اقتصادی می شوند.

وی در ادامه افزود :امروز سه قشر می تواند شعار مقام معظم رهبری را محقق نماید دولت با تسهیل گری شرایط و ارائه مشوق های لازم و با بکار گیری روشهای مختلف از کارگران و کارفرمایان که دوضلع دیگر این عرصه می باشند حمایت نماید.

آشتاب با حمایت از کارگران و اینکه بایستی آنان را با علم و دانش روز آشنا نمود خاطر نشان ساخت : کارآفرینان با بکار گیری روشهای نوآورانه و کار خلاقانه و کارگران با آگاهی از علم و فن آوری روز با تولید محصولات با کیفیت در پیشرفت و دوام اقتصادی کشور اقدان کنند.

وی افزود: شورای قشر سیج کارگری هم در این راستا در صدد گره گشایی از مسائل ومشکلات کارگری وکارگاهها می باشد و با کمک و همکاری با کارفرمایان در جهت حفظ فرصت های شغلی موجود، رفاه کارگران تلاش می کند.

در پایان این جلسه هر یک از اعضا در خصوص برنامه های شورای قشر بسیج استان در سال 97 به بحث و تبادل نظر پرداختند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =