مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،علی آشتاب امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در سخنانی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در استان اظهار داشت: هزار و ۸۳۹ طرح در این زمینه معرفی شده است.

وی میزان اعتبار پیش بینی شده برای این تعداد طرح را ۳۸۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در مجموع تسهیلات اشتغال فراگیر به ۵۹۸ طرح پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: ۷۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به این تعداد طرح تسهیلات پرداخت شده است.

آشتاب با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۶ طرح دیگر در این زمینه در شعب بانکی در حال بررسی هستند ادامه داد: اعتبار این تعداد طرح نیز ۱۱۷ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه همچنین تسهیلات اشتغال فراگیر به ۶۲۷ طرح در حال توزیع است عنوان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای این تعداد ۱۹۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: همچنین هشت طرح دیگر در این زمینه اعتبار ۹۸۰ میلیون تومان مصوب شده و ۲۵ طرح با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انعقاد قرار داد شده است.

آشتاب در رابطه با فعالیت‌های انجام شده در زمینه اشتغال روستایی نیز بیان کرد: در بحث اشتغال روستایی تعداد 301 طرح و مبلغ 51 میلیارد و 346 میلیون تومان تسهیلات پرداخت و با بانک‌ها عقد قرار داد شده است.

وی همچنین به تعداد طرحهای در حال توزیع و مصوب اشتغال روستایی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : در این زمینه نیز در مجموع تعداد 347 طرح اشتغال روستایی با مبلغ 81 میلیارد و 409 میلیون تومان به تصویب و در حال توزیع به بانکهای عامل می باشد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =