دیدار و گفتگو با عوامل «چشم برهم زدن» در تالار حافظ

عوامل نمایش «چشم برهم زدن» و امیر خراسانی جامعه‌شناس پس از تماشای این اثر در تالار حافظ به گفتگو می‌نشینند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشستی با حضور عوامل نمایش «چشم برهم زدن» که بر اساس رمان «بزرگ بابای آنتن دار» نوشته فرهاد بابایی نوشته و اجرا شده است روز شنبه از ساعت 18 تا 22 در تالار حافظ برگزار خواهد شد.

در این توضیح این برنامه اینچنین آمده است: «گردشگری جستن است و کشف کردن، اما ضرورتاً به تغییر افکار مرسوم ما منجر نمی‌شود.

در هر گردشی می‌توانیم تجربه‌های جدیدی کسب کنیم و دوستان جدیدی بیابیم اما تصورات و اندیشه‌های ما نسبت به خودمان و جهانی که در آن زندگی می‌کنیم دست‌نخورده باقی بماند.

آیا می‌شود از باب گردشگری، ذهنمان با افق‌های جدیدی آشنا شود و شیوه‌های مرسوم اندیشیدنمان به پدیده‌ها دستخوش چالش شود؟ به بیان کوتاه، چگونه می‌توانیم از رهگذر گردشگری تبدیل به انسان‌هایی پرسش‌گر شویم؟ چگونه گردشگری می‌تواند نسبت تازه‌ای بین ما و جهان ما خلق کند؟

تماشای گروهی تیاتر موجب می‌شود تا در کنار لذت بردن از یک اثر هنری، گفت وگویی هدفمند پیرامون موضوع شکل بگیرد.

همچنین فرصتی فراهم خواهد شد تا با همراهی یک تسهیل‌گر مطلع، نگاهی عمیق‌تر به این فعالیت هنری - اجتماعی داشته باشیم که از اهداف اولیه شکل‌گیری این گردش‌ها بوده است.»

«نمایش چشم بر هم زدن» به کارگردانی محمد زیکساری و نویسندگی محمد زارعی تا 15 تیرماه در تالار حافظ روی صحنه می رود.

ابراهیم عزیزی، سرور عرب پور، علی پویا قاسمی، نسترن پارسائیان، رعنا قادری، کامیار دریاکناری، سروش شاکر، مهرداد مصطفوی، ملینا پورکاظمی، پرهام یداللهی، هانیه نجفی، بهنوش ناصرپور از جمله بازیگران این نمایش هستند.

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =