معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت : دهیاران نقش بسیار مهمی در توسعه روستاها به عهده دارند و اهمیت آن را نمی توان نادیده گرفت.

به گزارش خبرآنلاین ، مهدی زندیه وکیلی در مراسم گرامیداشت روز دهیاری ها که ۱۴ تیرماه در اراک برگزار شد ، بر این نکته تاکید کرد و گفت : تعدد وظایف سبب شده تا دهیاران کار سختی را در مواجهه با مطالبات مردم در روستاها ،به عهده داشته باشند و قطعا پیگیری این درخواست ها و مشکلات می تواند گامی مهم در توسعه روستاها باشد.
او حفظ و صیانت از دهیاران و کمک به رفع دغدغه های آنان را از اهداف مورد توجه عنوان کرد و افزود : با توجه به مدت زمانی که از تشکیل این نهاد می گذرد و تجاربی که طی این سالهای فعالیت حاصل شده و دوره های آموزشی که برای افزایش اثرگذاری فعالیت دهیاران انجام شده ، این مسئله ضرورت بیشتری دارد.
زندیه وکیلی با اشاره به اینکه دفاتر روستایی و فنی حوزه معاونت عمرانی استانداری ، جزء سه استان برتر کشور قرار دارند ، ادامه داد : موفقیت اخیر دفتر امور روستایی و شوراها و کسب رتبه برتر در سطح کشور ، نتیجه تلاش و همت جمعی است که قطعا مشارکت خوب دهیاران با این حوزه نیز در کسب این موفقیت ، بسیار مهم بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی از توجه مدیر ارشد استان به پیگیری مشکلات روستاها و رصد دقیق آن تقدیر نمود و بیان داشت : یکی از مصداق های توجه به جایگاه روستاها را می توان نحوه توزیع درآمد مالیات بر ارزش افزوده دانست که با دستور استاندار محترم ، ۳۰ درصد این اعتبارات به روستاها تخصیص یافت و فراتر از شاخص جمعیتی ۲۳ درصد بود و با افزایش مواجه شد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =