شبکه یک در برنامه مناظره که قرار است جمعه پخش شود، قصد دارد با حضور برخی کارشناسان، مسئولان و چهره‌های فوتبالی، عملکرد تیم ملی را در جام جهانی مورد نقد و بررسی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با ایام برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 روسیه، عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال در برنامه مناظره با حضور کارشناسان ورزشی بررسی می‌شود.

تیم ملی ایران در جام جهانی و درگروهی که پیش از آغاز جام، به گروه مرگ تعبیر می‌شد، با کسب یک برد و یک تساوی به کار خود پایان داد. در پایان بازی‌های ایران، بسیاری از کارشناسان، از عملکرد تیم ملی تمجید کردند، اما در ادامه جام و با درخشش دو تیم آسیایی کره و ژاپن و حذف پرتغال و اسپانیا، برخی کارشناسان سبک بازی تیم ملی را عامل حدف ایران در دور گروهی دانستند و موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها را با اما و اگرهای بسیاری همراه کردند.

برنامه جمعه 22 تیر مناظره قصد دارد تا با حضور برخی کارشناسان، مسئولان و چهره‌های فوتبالی، عملکرد تیم ملی را در جام جهانی مورد نقد و بررسی قرار دهد.

برنامه زنده مناظره به تهیه کنندگی علیرضا اسکندری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که جمعه‌ها حوالی ساعت 11 صبح با اجرای مرتضی حیدری و با حضور صاحب نظران و اصحاب رسانه پخش می‌شود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    13 3
    تو صداسيما اگر قراره اين اتفاق بيفته يقين بدونيد با لابي دلواپسا انجام شده
  • بی نام RO ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    3 2
    این کار از اساس اشتباهه و مشکلات بیشتری ایجاد میکنه.... بهتره برند دنبال مسایل اساسی و اصلی مملکت و مردم ...
  • سجاد A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    7 0
    مسئولان باید بیان جواب بدن که چه کار و کمکی برای تدارک تیم ملی انجام دادن تیم ژاپن با کلی بازی تدارکاتی و امکاناتی ده برابر ایران و در گروهی اسان این نتایج رو گرفت اگر کیروش نصف امکانات و تدارکات ژاپن رو داشت تا نیمه نهایی می اومد خجالت خوب چیزیه که بعضیها اصلا معنیش رو نمیدونن کیروش بهترین نتایج تاریخ ایران در جامهای جهانی رو گرفته ایران کلا تو تاریخش 5 بار رفته جام جهانی که دوبارش به وسیله کیروش بوده قدردانی کمترین چیزیه که باید از این مربی با غیرت انجام داد
  • بی نام IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
    1 0
    مطمئ باشید این مناظرع را دلواپسها راه انداختن و تمرکزشون هم این خواهد بود که چزا حاجی مایلی که مجانی کار میکنه را ول کردید رفتید یه مربی با اون همه پول و...اوردید؟ از صداوسیما خیر بیزون نمیاد