استاندار لرستان در مراسم کلنگ زنی پرورش گاو شیری هزار راسی در منطقه گریت خرم آباد گفت: کارخانه شیر پگاه لرستان از دیگر استانها نیاز خود را تامین می کند

به گزارش خبرانلاین لرستان .دکتر سید موسی خادمی در مراسم کلنگ زنی پرورش گاو شیری هزار راسی منطقه گریت اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز کلنگ‎زنی می‌شود در نقطه خوبی انتخاب شده است. وی اضافه کرد: این منطقه به لحاظ کشاورزی و دامپروری از استعداد خوبی برخوردار است و خاک و آب مناسبی جهت این‌گونه فعالیت‌ها را دارد.

دکتر خادمی با بیان اینکه این نقطه انطباق کامل را با مزیت‌های نسبی استان دارد، گفت: یکی از مزایای استان دامپروری بوده و در راستای این مزیت نسبی در این منطقه کار شده است. استاندار لرستان سرمایه‌گذار طرح را دارای اهلیت لازم عنوان کرد و افزود: با توجه به اطلاعاتی که از این کار داریم امیدواریم طبق برنامه زمان‎بندی شده به نتیجه برسد و برای میزان تولیدی که قرار است داشته باشد برنامه‌ریزی کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون کارخانه شیر پگاه لرستان از دیگر استان‌ها نیاز خود را تامین می‌کند که این موضوع به علت فاصله زیاد آن از نقاط تامین شیر در استان است و با افزایش این مجتمع‌ها می‌توان شیری که بتواند وارد مدار شود را تامین کنیم. دکتر خادمی بیان کرد: اگر واحد ۶۰۰۰ راسی در دست احداث استان به بهره برداری برسد تقریباً ۳۰ هزار تن شیر وارد مدار شده و کارخانه پگاه لرستان مشکلی در این راستا نخواهد داشت.

استاندار لرستان بانک عامل این پروژه را پست بانک اعلام کرد و گفت: امیدواریم این بانک بدون سختگیری به سرمایه گذار طرح کمک کند تا هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =