سرای امید در شهر فرادنبه شهرستان بروجن و ساختمان جدید پلی کلینیک تامین اجتماعی بروجن با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، علی ربیعی 21 تیرماه در مراسم کلنگ‌زنی سرای امید در فرادنبه، اظهار کرد: حق مردم بیش از چیزی است که اکنون وجود دارد و امید است پروردگار کمک کند تا بتوانیم از مشکلات مردم بکاهیم تا آسوده خاطر و با عزت زندگی کنند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید دولتی است که برخلاف تریبون و صدای کم که از آن بیرون می‌آید و گاهی صداهای دیگری شنیده میشود و مسائل گفته می‌شود،چیزی جز خیرخواهی و اینکه با اندیشه خوب مسیری درست برای زندگی مردم تدارک ببیند در این دولت نیست و همگان آرزوی سرافرازی اسلام را داریم.

ربیعی خاطرنشان کرد: امید است سرای امید مکانی برای نشاط و ایجاد تشکل و گردهم آمدن باشد و اگر مکان مناسبت‌تری جز مکان فعلی برای احداث در نظرگرفته شود تا عموم شهر بتوانند استفاده کنند، اعتبار لازم از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تامین خواهد شد اما امروز کلنگ زنی را در این مکان خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: این 47 امین مرکز در کشور است که کلنگ‌زنی می‌شود و مکانی رفاهی آموزشی برای بازنشتگان تامین اجتماعی است
در این سفر ساختمان جدید پلی کلینیک تامین اجتماعی بروجن نیز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ‌زنی شد

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری مسئولان شهر قطعه زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در اختیار سازمان قرار گرفته که احداث ساختمان از سوی سازمان انجام خواهد شد.

وی افزود: ساختمان فعلی مربوط به ۲۰ سال گذشته است که به هیچ عنوان جوابگوی نیاز فعلی بیمه شدگان نیست.

جاوید گفت: اگر کارهای مربوط به تحویل زمین انجام شود قبل از پایان امسال کار ساختمان‌سازی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه مورد نیاز برای احداث ساختمان در سال جاری پنج میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی و تجهیز ساختمان حدود ۱۲ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که بودجه اختصاصی به آن از سوی سازمان تامین خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =