چهارشنبه های سفید بدنبال تضعیف اعتقادات دختران است

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: چهارشنبه های سفید بدنبال تضعیف اعتقادات دختران است

به گزارش خبرآنلاین لرستان، ناهید پرویز پور در جلسه کمیته حجاب و عفاف که در محل استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت:  همایش حافظان حریم خانواده به منظور دفاع از فرهنگ حجاب و عفاف بصورت همگانی و خانوادگی و با اجرای برنامه های مختلف ضمن آشنایی با ارزش های فرهنگ حجاب و عفاف برنامه هایی همچون اجرای ایستگاه نقاشی ، برگزاری مسابقه و اهدای جوایزی برگزار می شود.
وی افزود: با توجه به حضور کودکان و نوجوانان در این همایش، کتاب هایی متناسب با گروه سنی کودکان و نوجوانان بین شرکت کنندگان توزیع می شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: در برگزاری این همایش دستگاه های اجرایی مختلف باید نهایت همکاری را داشته باشند و بسته های فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف نیز اهدا می شود.

چهارشنبه های سفید بدنبال تضعیف اعتقادات دختران است
پرویز پور با اشاره به جنگ نرم و تبلیغاتی که اعتقادات مردم را هدف قرار داده است ، گفت: به راه انداختن مباحثی همچون اختیاری بودن حجاب و ایجاد پویش هایی تحت عنوان چهارشنبه های سفید بدنبال تضعیف اعتقادات و باورهای دختران و رواج بی ارزشی حجاب است.
وی اظهار داشت: با توجه به موج تبلیغات علیه اعتقادات و فرهنگ حجاب و عفاف و با توجه به شکاف نسلی که ایجاد شده باید بدنبال ارائه آموزش های موثر و اثربخش به نسل جوان باشیم تا حجاب جایگاه ارزشمند خود را بعنوان عاملی مهم در حفاظت از خانواده از دست ندهد.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان افزود: باید با ارئه کلاس های آموزشی هدفمند حجاب را به یک مساله درونی تبدیل کرد تا برخی دختران و زنان جوان مغفول شعارهای مبتذل غربی نشوند.
پرویز پور با تاکید بر اینکه جنگ نرم بدنبال از بین بردن اعتقادات ، باورها و هنجارهای ارزشمند جامعه است، گفت: کلید موفقیت جنگ نرم سستی افراد نسبت به اعتقادات خود است.
وی افزود: مطالعه تاریخ نشان می دهد حجاب درایران باستان هم ارزشمند بوده و صرفا با ورود اسلام به ایران نبوده و این ارزش در آثار و معماری های باستان ایران نیز قابل مشاهده است.
وی همچنین گفت: بنابراین دفاع و حمیات از فرهنگ حجاب و عفاف توام با نگاه ملی، وطن پرستی و نگاه دینی و قرآنی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =