نمایش آثار منتخب جشنواره فیلم ایثار در ۲ روز

سیدمرتضی حسینی دبیر دومین جشنواره ملی فیلم ایثار و مدیر امور هنری بنیاد شهید و ایثارگران از اکران فیلم‌های راه یافته به جشنواره در روزهای 30 و 31 تیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  سیدمرتضی حسینی گفت: فیلم های منتخب هیات داوران در بخش های مستند ، کوتاه داستانی ، پویا نمایی ، نماهنگ و فیلم های 120 ثانیه ای و مردمی طی دو روز 30 و 31 تیر در سینما فلسطین نمایش داده می‌شود و عموم علاقه‌مندان می توانند آثار منتخب جشنواره ملی فیلم ایثار را به تماشا بنشینند.

او تصریح کرد: پس از جمع‌بندی آرا هیات داوران ، جدول اکران فیلم‌ها تنظیم و منتشر می‌شود تا هنرمندان ، هنرجویان و مخاطبان جشنواره از زمانبندی اکران آثار مطلع شوند.

دبیر دومین جشنواره ملی فیلم ایثار با اشاره به رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران و توجه ویژه‌ای که به موضوع ایثار و مشارکت اجتماعی ، اقتصاد مقاومتی ، ایثار اجتماعی و سبک زندگی دارد گفت: فیلم های قابل توجهی به لحاظ کیفی و موضوعی به جشنواره رسیده اند که به صورت لوح فشرده در اختیار داوران قرار گرفتند. هر یک از داوران رای خود را به صورت جداگانه به آثار دادند تا در نهایت جلسه جمع‌بندی نتایج داوری هر بخش برگزار شد.

او تصریح کرد: در مرحله اکران شاهد فیلم های قابل توجهی از فیلم سازان جوان و صاحب نام کشور خواهید بود . در بخش مستند مجموعه ای از بهترین مستند های با موضوع ایثار و شهادت که در سال های 93 تا 96 ساخته شده اند را خواهید دید.

مدیر امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران زمان برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم ایثار را 1 مرداد ماه 1397 اعلام کرد.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =