تسنیم نوشت: علی ربیعی امشب در نشست شورای اشتغال استان قزوین که در شهرستان بوئین زهرا برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مشکلات اشتغال در شرایط کنونی تجهیزات و صنایع بوده که نیازمند بازسازی و نوسازی دارند.

وی بیان کرد: خوشبختانه دولت امسال در حوزه نوسازی و بازسازی صنایع به طور جدی ورود پیدا کرده و اعتبارات خوبی نیز اختصاص یافته است که باید مورد توجه مسئولان استانی باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: احیای خوشه‌های صنعتی، نوسازی تجهیزات، حمایت از طرح‌های کوچک صنعتی از جمله اولویت‌های دولت در زمینه رفع مشکلات اشتغال به شمار می‌رود.

ربیعی با اشاره به اهمیت بستر فعالیت سرمایه‌گذاران عنوان کرد: در برخی واحد‌های تولیدی و صنعتی نیازمند ورود سرمایه‌گذاران خارجی و استفاده از ظرفیت آن‌ها هستیم که باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: انسجام و تصمیم‌گیری درست در زمینه ایجاد اشتغال‌های جدید و استفاده از ظرفیت‌های داخلی راهکار برون رفت از مشکلات این حوزه بوده که باید مدنظر قرار گیرد در حالی که با این اقدام تعادل به بازار بازمی‌گردد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سیاست‌های دولت در مورد برجام گفت: با تلاش مسئولان و اقدامات انجام شده در حوزه برجام تعادل خوبی در بازار برقرار بود این مهم در حالی بوده که تصمیم پرتنش رئیس جمهور امریکا سبب برهم زدن تعادل در بازار کشور شد.

ربیعی بیان کرد: ایجاد اشتغال باید با برنامه‌ریزی منسجم پیش برود این مهم در حالی بوده که پول‌پاشی شغل ایجاد نمی‌کند بلکه باید نیرو‌های متخصص تربیت شوند.

وی ادامه داد: تسهیلات مشاغل خانگی و صندوق کارآفرینی امید را در صورت فعالیت جدی مسئولان استان قزوین ۳۰ درصد افزایش خواهیم داد این مهم در حالی بوده که این اقدام گامی در جهت اشتغالزایی محسوب می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ایجاد شغل بر مبنای اندیشه و تجربه در جامعه کنونی از ضروریات بوده چراکه اشتغال پایدار به همراه خواهد داشت.

ربیعی بر ابتکار عمل و نوآوری در حوزه اشتغال تاکید کرد.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    4 0
    کجا برای مردم پول پاشیده ا ید که مرتب اینرا تکرار می کنید ؟؟؟ بله اخیرا پول پاشی شده با ارزدولتی ، میان خودتان نه مردم . دست از تکبر و سخنان ارباب مآبانه با مردم بردارید . همه وضع فلاکت بار کارگر را که نتیجه پول پاشی شما و وزارت شماست میدانند . با مردم مودبانه حرف بزن