در روز چهارشنبه ۲۷ تیر، اخباری درباره واکنش معاون دفتر رییس جمهور به یک ادعای عجیب، پیشنهاد جالب ترانه علیدوستی برای کاهش مصرف برق و محاصره ترامپ مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، نقل‌قولی از سردار کوثری با عنوان جنگ از راه نظامی به پایان رسید نه دیپلماسی مهم‌ترین خبر بود. در ادامه، کاربران خواستند بدانند چه کسی حکم ترور «منصور» را از آیت‌الله میلانی گرفت؟ واکنش معاون دفتر رییس‌جمهور به یک ادعای عجیب نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، ۲ مجری تلویزیون، یک ورزشکار و... در پرونده ثامن‌الحجج  بازدید زیادی داشت. کاربران زیادی نیز روی خبر قیمت طلا به پایین‌ترین سطح یک‌سال اخیر رسید کلیک کردند. بچه پولدارها در تعطیلات تابستانی چه می‌کنند؟ دیگر خبر پرمخاطب بود.

در سرویس فرهنگ، پیشنهاد جالب ترانه علیدوستی برای کاهش مصرف برق در صدر خبرها نشست. در ادامه، بسیاری گفت‌و‌گو با یک کارگردان سینما با تیتر وقتی کارگر ساختمانی بازیگر نقش اول می‌شود را خواندند.  واکنش پرویز پرستویی به گزارش «۲۰:۳۰» هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، بسیاری روی خبر مردم جنوب تهران راضی‌تر از شمال‌شهری‌ها کلیک کردند. مار کبری در آنتالیا، شعبده‌باز ایرانی را نیش زد ، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس بین‌الملل، تفسیر روزنامه کیهان از شعار «نه شرقی نه غربی» در صدر اخبار نشست. کاربران زیادی هم روی ظریف ضمن هشدار به اروپا، به دیدار پوتین و ترامپ واکنش نشان داد کلیک کردند. محاصره ترامپ نیز دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، واکنش فغانی به انتشار یک تصویر کلیک زیادی خورد. همچنین نقل قولی از جویباری با تیتر هر پیشنهادی به بیرانوند دادیم، پذیرفت تا استقلالی شود مورد توجه قرار گرفت. پشت‌پرده اعلام ناگهانی استعفای مدیر استقلال هم بازدید زیادی داشت.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =