جمعه 26 مرداد 1397
جمعه 29 تیر 1397 - 21:14:19 چاپ

درخشش مناطق نفت خیز جنوب در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های کشور

استان‌ها > خوزستان - روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های کشور ، 7 عنوان برتر را کسب کردند .

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی و در دو سطح ملی و استانی، روز سه شنبه 26 تیرماه 1397 برگزار شد .

در سطح استانی، روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در بخش پوستر رتبه اول، در بخش مستندسازی رتبه اول و در بخش فیلم مستند رتبه سوم را کسب کرد .

روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون نیز در بخش عکس رتبه اول، در بخش پوستر رتبه دوم، در بخش تبلیغات مکتوب رتبه دوم و در بخش برنامه انتشاراتی رتبه سوم را کسب نمود.

این جشنواره در آیینی که توام با نکوداشت مرحوم پروفسور حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی نوین ایران بود، با حضور محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما، زهرا سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی، هادی کمرئی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی  و جمعی از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی، در مرکز همایش های هتل بزرگ ارم برگزار شد.

 

 


منتخبان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی- سطح ملی

وزارت راه و شهرسازی

دربخش های: اینفوگرافیک (رتبه اول)- مقاله (رتبه دوم)- مصاحبه (رتبه دوم)

 

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

دربخش: تحلیل محتوا (رتبه اول)

 

بانک مسکن

دربخش های: پوستر (رتبه اول)- تبلیغات مکتوب (رتبه اول)

 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

دربخش های: مصاحبه (رتبه اول)- خبر (رتبه دوم)- پوستر (رتبه دوم)- انیمیشن (رتبه دوم)- گزارش (رتبه سوم)- اینفوگرافیک (رتبه سوم)

 

فرهنگستان هنر

دربخش های: ویژه نامه (رتبه اول)- صفحه آرایی (رتبه اول)- مصاحبه (رتبه دوم)- مقاله (رتبه دوم)

 

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

دربخش های: کارهای نوآورانه و خلاقانه (رتبه اول)- تحلیل محتوا (رتبه اول)- انیمیشن (رتبه دوم)- مقاله (رتبه سوم)

 

موسسه اعتباری کوثر

دربخش های: مستندسازی (رتبه اول)- تحلیل محتوا (رتبه سوم)- مقاله (رتبه سوم)- خبر (رتبه سوم)

 

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران

دربخش های: محصولات انتشاراتی خلاقانه و نوآورانه (مشترکا رتبه اول)- تحلیل محتوا (رتبه دوم)- بروشور(رتبه دوم)

 

سازمان فرابورس ایران

دربخش های: ویژه نامه (رتبه اول)- بروشور (رتبه دوم)- نحوه ارسال آثار (رتبه دوم)- کتاب (رتبه سوم)

 

موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک)

دربخش های: گزارش (رتبه اول)- داستانسرایی (رتبه اول)- عکس (رتبه دوم)

 

بانک کارآفرین

دربخش های: خبر (رتبه دوم)- صفحه آرایی (رتبه دوم)- مقاله (رتبه سوم)- مصاحبه (رتبه سوم)

 

شرکت حمل و نقل ریلی رجا

دربخش های: سرمقاله (رتبه اول)- تبلیغات مکتوب (رتبه دوم)- مصاحبه (رتبه سوم)- بروشور (رتبه سوم)

 

بانک سامان

دربخش: مصاحبه (رتبه اول)

 

صندوق کارآفرینی امید

دربخش: بروشور (مشترکاً رتبه اول)

 

منتخبان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی- سطح استانی

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

دربخش های: پوستر (رتبه اول)- مستندسازی (رتبه اول)- فیلم مستند (رتبه سوم)

 

مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

در بخش های: کتاب(رتبه اول) - محصولات انتشاراتی خلاقانه و نوآورانه (رتبه اول)

 

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

دربخش: ویژه نامه و مستندسازی (رتبه اول)

 

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه

دربخش های: کاریکاتور (رتبه اول)- هدایا (رتبه اول)- خبر (رتبه سوم)

 

شهرداری قزوین

دربخش های: ویژه نامه (رتبه اول)- اینفوگرافیک (رتبه دوم)- تبلیغات مکتوب (مشترکاً رتبه سوم)

 

شرکت ذوب آهن اصفهان

دربخش های: مقاله (رتبه اول)- بروشور (رتبه دوم)- کتاب (رتبه دوم)

 

شرکت پتروشیمی جم

دربخش های: بروشور (رتبه اول)- مستندسازی (رتبه دوم)- سرمقاله (رتبه دوم)- تبلیغات مکتوب (رتبه سوم)

 

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

دربخش های: عکس (رتبه اول)- پوستر(رتبه دوم)- تبلیغات مکتوب (رتبه دوم)- برنامه انتشاراتی (رتبه سوم)

 

استانداری کرمان

دربخش های: اینفوگرافیک (رتبه اول)- عکس (رتبه سوم)

 

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان

دربخش های: تحلیل محتوا (رتبه اول)- خبر (رتبه دوم)- بروشور (رتبه سوم)- تبلیغات مکتوب (رتبه سوم)

 

دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد

دربخش های: تبلیغات مکتوب (رتبه اول)- بروشور (رتبه سوم)- کتاب (رتبه سوم)

 

شهرداری اصفهان

دربخش های: مستندسازی (رتبه اول)- گزارش (رتبه دوم)

 

شرکت توزیع نیروی برق تبریز

دربخش های: خبر (رتبه اول)- پوستر (رتبه اول)- سرمقاله (رتبه سوم)

 

شرکت گاز استان بوشهر

دربخش های: ویژه نامه (رتبه اول)- موشن گرافیک (رتبه دوم)

 

شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان

دربخش های: کارهای نوآورانه و خلاقانه (رتبه اول)- موشن گرافیک (رتبه دوم)

 

شرکت صنایع فولاد کرمان بردسیر

دربخش های: عکس (رتبه دوم)- اینفوگرافیک (رتبه سوم)

 

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد

دربخش های: عکس (رتبه سوم)- پوستر (رتبه سوم)

 

شرکت فولاد اکسین خوزستان

دربخش های: فیلم مستند (رتبه دوم)- خبر (رتبه دوم)

 

پایگاه خبری جامعه روابط عمومی

دربخش: تولید محتوا

 

هشت روابط عمومی دیپلم افتخار گرفت

در این جشنواره به هشت روابط عمومی برتر در سطح ملی(رییس روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن ، رییس روابط عمومی بانک سپه، مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، رییس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مدیر روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و مدیر روابط عمومی بانک توسعه تعاون) دیپلم افتخار اعطا شد.

 همچنین در سطح استانی دیپلم افتخار سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به رییس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اهدا شد .

 

تجلیل از سه استاد و پیشکسوت روابط عمومی به دلیل اثرگذاری شان در روابط عمومی ایران

در این آیین از سه استاد و پیشکسوت روابط عمومی؛ مهندس ناصر رزاق منش، دکتر حمید موفق و استاد ناصر بزرگمهر مدیر مسئول روزنامه صمت به دلیل نقش چشمگیرشان در روابط عمومی ایران تقدیر شد .

 

معرفی کارشناسان برتر انتشارات روابط عمومی

سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با معرفی کارشناسان برتر انتشارات روابط عمومی به کار خود پایان داد . در این بخش، ابوذر حلوایی پور، سودابه جلیلی نژاد، سارا طاهری، شادی توکلیان، محمد شهبازی نژاد، محمد محتاطی، اسماعیل قلی پور، سامان چیت سازی و سعید کوچک زاده معرفی شدند

 

46

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

آخرین مطالب