اعتمادآنلاین نوشت: محمود صادقی، نماینده مجلس معتقد است تیم اقتصادی مرکب از وزیر اقتصاد، وزیر صنعت و معدن و بانک مرکزی و سازمان برنامه است و به نظر می‌آید این تیم انسجام، هماهنگی و کارآمدی لازم را بخصوص برای کار در شرایط بحرانی باهم ندارند.

محمود صادقی، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید در خصوص تغییر تیم اقتصادی دولت، گفت: منبع موثقی در خصوص تغییر تیم اقتصادی دولت اظهارنظر نکرده و جسته‌وگریخته در رسانه‌ها و از سوی دولت نقل‌شده که در تیم اقتصادی تغییراتی ایجاد خواهد شد اما مجلس و فراکسیون امید انتظار دارند در تیم اقتصادی تغییراتی صورت بگیرد و افراد منسجم‌تر شوند.

او ادامه داد: تیم اقتصادی دولت باید کارآمدتر باشد و حتی در اعتراضات دی‌ماه هم فراکسیون امید بیانیه‌ای داد و انتظار خود را اعلام کرد که تیم اقتصادی لازم است تحولی داشته باشد تا تحرک بهتری اتفاق افتد. همچنین بیش از 180 نماینده از طیف‌های مختلف نامه‌ای را به‌منظور تغییر تیم اقتصادی دولت امضا کردند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: تیم اقتصادی مرکب از وزیر اقتصاد، وزیر صنعت و معدن و بانک مرکزی و سازمان برنامه است و به نظر می‌آید این تیم انسجام، هماهنگی و کارآمدی لازم را بخصوص برای کار در شرایط بحرانی باهم ندارند درمجموع تحول باید در این ترکیب صورت بگیرد.

صادقی گفت: از جایگزین‌های احتمالی در تیم اقتصادی دولت بی‌اطلاع هستم.

او همچنین با اشاره به انتشار اظهارات منتسب به او در خصوص فایل صوتی یک نماینده مجلس، گفت: نقل‌قول درستی از من نشده است. من گفتم چون این موضوع به حریم خصوصی اشخاص مربوط می‌شود علاقه‌ای به سرک کشیدن نداشتم اما نگفتم مجلس نباید پیگیری کند.

 او ادامه داد: این موضوع به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مربوط می‌شود که من هیچ مسئولیتی در آنجا ندارم. طبعاً اگر آن هیات بخواهند ورود کند و شاکی داشته باشد ممکن است به روال خودشان این رسیدگی را انجام بدهند.

 

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =