علیرضا حقیقی 4 سال قبل دروازه‌بان اصلی ایران در جام جهانی 2014 برزیل و 3 سال قبل نیز، گلر اصلی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود اما حالا باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او نتوانست انتخاب های حرفه ای را در کارنامه اش پیوست کند و از این رو، طی هر فصل، یکی از بی تکلیف ترین لژیونرهای ایران بود. او حالا هم تکلیف درست و حسابی ندارد و مشخص نیست بالاخره می خواهد برای چه تیمی به میدان برود. علیرضا یک دروازه بان خوش استیل است اما به خاطر انتخاب های اشتباه طی سال های اخیر، جام جهانی 2018 برزیل را از دست داد و حالا یک گلر آماده مثل علیرضا بیرانوند را سد راه خود برای بازگشت به تیم ملی می داند. او اهل مصاحبه هم نیست و تا وقتی تیم آینده اش را به صورت رسمی، در رسانه ها اعلام نکند، نمی شود درباره آینده فوتبالی اش اظهار نظر کرد.
این در حالی است که شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن به پرسپولیس مطرح شده بود اما با برگشتن علیرضا بیرانوند به جمع سرخپوشان، شرایط تغییر کرد و حالا حقیقی باید به فکر تیم های دیگری برای خود باشد. بحث بر سر حضور او در تیم هایی مثل تراکتورسازی تبریز، سایپا، فولاد خوزستان و حتی پدیده مشهد هم به میان آمد ولی باز هم، تمام این شایعات تکذیب شد. نزدیکان حقیقی نیز می گویند چیزی از تصمیم آینده این بازیکن نمی دانند اما همه شان بر این عقیده هستند علیرضا به زودی همه را غافلگیر خواهد کرد!

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =