مهر نوشت: شاخه جوانان احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور، از تلاش برخی مقامات دولتی جهت به سرانجام نرسیدن طرح «اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان» انتقاد کردند.

شاخه جوانان احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب طی نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهور، از تلاش برخی معاونان وزرای دولت و استانداران جهت به سرانجام نرسیدن طرح «اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان» انتقاد کردند.

در این نامه چنین آمده است:

«هنوز زمان زیادی از بهت و حیرت همگان بابت مخالفت نماینده دولت با کلیات طرح اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان نمی‌گذرد که حالا بار دیگر این طرح برای تصویب نهایی قرار است به صحن علنی مجلس بیاید.

باورش سخت است چطور دولتی که با وعده حمایت از جوانان سر کار آمد و در پنج سال گذشته بارها شعار جوانگرایی سر داده دقیقا در میدان عمل، با تغییر عقیده مخالف جوانگرایی شده و از استمرار حضور بازنشستگان دفاع می‌کند.

متأسفانه مطلع شدیم طی هفته های اخیر، برخی معاونان وزرای دولت و استانداران، رایزنی‌های مستمری را شروع کرده اند تا این طرح به سرانجام نرسیده و قصد نموده‌اند در صورت تصویب با لحاظ تبصره‌ها و استثناها آن را تغییر دهند تا در نهایت طرح از محتوا خالی شود.

آقای رئیس جمهور؛

همه شعارها، سخنرانی‌ها و تعارفات دولتمردان بابت اهمیت نسل جوان را به یاد داریم اما این هفته زمان آزمون دولت فرا می‌رسد. اگر اندکی به آن شعارهایی که سر دادید، باور دارید شایسته است از نمایندگان دولت در مجلس بخواهید به روند بازی‌های سیاسی در مخالفت با این طرح خاتمه دهند.

ما روند مذاکرات مجلس شورای اسلامی را با دقت پیگیری خواهیم کرد و منتظر می‌مانیم تا نماینده محترم دولت، مهر تأییدی بر این خواسته به حق ملت شریف ایران بزند.

امیدواریم دولت از این آزمون سربلند بیرون آید و با اهمیت قراردادن به کارگیری نیروهای جوان و شایسته در بدنه دولت و مسئولیت های اجرایی کشور، بتواند همانند آزمون هشت سال جنگ تحمیلی و رشادت های جوانان انقلابی، از بحران‌های پیش روی با موفقیت عبور نماید.

حزب موتلفه اسلامی

حزب اعتدال و توسعه

حزب بیداری اسلامی

حزب ندای ایرانیان

حزب مردم سالاری

حزب اراده ملت ایران

حزب اسلامی کار

حزب اعتماد ملی

حزب همبستگی ایران اسلامی

سازمان عدالت و آزادی

مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی

مجمع نیرو های خط امام

جامعه اسلامی مهندسین

حزب اسلامی ورزشکاران»

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    3 0
    واقعا تو ایران این همه حزب داریم؟ پس چرا مملکت این شکلیه؟
  • امیر تبریز اوغلی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    0 0
    این نامه ها به جایی نمیرسه