مدیرکل تأمین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین گروه تعهداتی سازمان را مستمری‌ها تشکیل می‌دهد از پرداخت افزون بر پنج هزار و 122 میلیارد ریال انواع مستمری در سه‌ماهه اول سال جاری خبر داد

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ جمیل حق‌پرست بیان کرد: در سه‌ماهه لغایت خرداد سال جاری بیش از ۱۹۹ میلیارد ریال تعهدات کوتاه‌مدت در قالب انواع کمک‌هزینه‌ها و غرامت‌ها به بیمه‌شدگان مشمول پرداخت شد.
وی افزود: همچنین در این مدت بیش از ۲۵۸ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری به حدود هشت هزار نفر مشمولین این تعهد سازمانی در سطح استان پرداخت شد.
حق‌پرست با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین گروه تعهداتی سازمان را مستمری‌ها تشکیل می‌دهد از پرداخت افزون بر پنج هزار و 122 میلیارد ریال انواع مستمری در سه‌ماهه اول سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت هزار و 310 میلیارد ریال مستمری‌های ازکارافتادگی و بازماندگان و سه هزار و 665 میلیارد ریال مستمری بازنشستگی به همراه ۱۴۶ میلیارد ریال بابت همسان‌سازی موضوع ماده ۳۹ برنامه توسعه به بیش از ۱۱۸ هزار مستمری‌بگیر گیلانی پرداخت گردیده است.
شایان‌ذکر است تعداد مستمری‌بگیران استان در سه‌ماهه اول سال جاری نسبت به پایان سال ۹۶ با افزایش ۲۰۰۰ نفری در حدود ۱/۸ درصد رشد داشته است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =