دوره‌های رایگان آتش‌نشانی برای متقاضیان برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دوره‌های رایگان آتش‌نشانی برای متقاضیان حضور در تیم آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی منطقه و شلمچه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند: علی‌خانی اظهار داشت: به‌منظور تقویت و تجهیز ایمنی و سیستم اطفا حریق در شلمچه و همچنین ایجاد تیم آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد اروند، اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: به همین منظور مدتی پیش فراخوانی ارائه شد و تعدادی از افراد متقاضی برای حضور در این واحدها ثبت‌نام کردند.

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: پس از اعلام شرایط لازم برای به‌کارگیری افراد مانند میزان آمادگی جسمانی و همچنین تعریف مراحل لازم برای به‌کارگیری این افراد تست‌های لازم از افراد متقاضی گرفته شد.

خانی تعداد افرادی که از آن‌ها تست گرفته‌شده را بیش از ظرفیت تقاضا خواند و گفت: از بین این افراد، برای کسانی که آموزش‌های مرتبط با آتش‌نشانی را نشانی را ندیده‌اند کلاس‌های آموزشی لازم با هزینه شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌کنیم.

وی افزود: آموزش دوره‌های آتش‌نشانی توسط اساتیدی مجرب و با استاندارهای سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود تا افراد مهارت‌های لازم را فراگیرند.

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این دوره برای افرادی که در آن شرکت می‌کنند اما جذب نمی‌شوند نیز مفید است و می‌توانند با توانایی‌هایی که طی این دوره کسب می‌کنند و مدرکی که ارائه می‌شود در بازار کار از آن استفاده کنند.

خانی بابیان اینکه مرحله نهایی نیز مصاحبه و سنجش توانایی‌های افراد است، عنوان کرد: اولویت اول ما جذب افراد بومی منطقه آزاد اروند است. 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =