ارومیه میزبان چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام صلح و دوستی

رییس هیات کاراته آذربایجان غربی از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات کاراته جام صلح و دوستی و میزبانی ارومیه از ۸۰۰ ورزشکار و همراه ایرانی و خارجی خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، جواد سلیمی رییس هیات کاراته استان درمورد مسابقات قهرمانی کاراته جام صلح و دوستی گفت: چهاردهمین دوره مسابقات صلح و دوستی کاراته از روز ۲۶ تا ۲۸ مردادماه در مجموعه ورزشی ۶۰۰۰نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در ۳ رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد که در مجموع با احتساب ۵ وزن کومیته در هر ۳ رده سنی، کاتای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و تیمی کومیته در مجموع ۱۹ رده مسابقه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات بیش از ۸۰۰ ورزشکار، داور، کادر فنی و مسئول و همراه از ایران و حدود ۱۵ کشور جهان از قاره های مختلف حضور خواهند داشت که تا به امروز حضور بیش از ۲۰ نفر از مسئولین ارشد فدراسیون جهانی از بخش های کمیته داوری، کمیته فنی، sportdate و مدیا قطعی شده است.

رییس هیات کاراته آذربایجان غربی اظهار کرد: تیم های فرانسه، ایران، ترکیه و آذربایجان که ۴ تیم از ۵ کشور برتر کاراته جهان به شمار می روند با تیم های اصلی خود در مسابقات حضور خواهند یافت.

سلیمی همچنین گفت: مسابقات این دوره برای پنجمین دوره متوالی است که شهر ارومیه به عنوان میزبان مسابقات است و تا به امروز تمهیدات لازم با کمک استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فدراسیون کاراته، شهرداری ارومیه و ... برای میزبانی هر چه شایسته مسابقات صلح و دوستی اندیشیده شده و امیدواریم یکی از بهترین دوره از رقابت ها، امسال برگزار شود.

سلیمی همچنین اظهار کرد: ورزشکاران ایرانی و خارجی از طریق سایت فدراسیون کاراته امکان ثبت نام در مسابقات دارند ضمن اینکه کاراته کاهای ایرانی می توانند در روز دریافت کارت در ارومیه بصورت حضوری اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: در استان آذربایجان غربی هم ۲ تیم کامل در مسابقات شرکت خواهد کرد.

رییس هیات کاراته آذربایجان غربی در پایان گفت: قبل از آغاز مسابقات، سمینار بین المللی داوری و مربیگری نیز طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ مردادماه در ارومیه برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =