تیم ورزشی دختران دانشگاه شهرکرد با شرکت در بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور به میزبانی دانشگاه شیراز، با کسب بیشترین مدال و امتیاز عنوان برترین تیم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد ، در این دوره از مسابقات که با شركت حدود دو هزار دانشجوي دختر طی ده روز رقابت ورزشکاران يازده رشته ورزشي از 96 دانشگاه كشور با 15ورزشكار در قالب تيم هاي دووميداني،شنا و تيراندازي موفق به كسب دو مدال طلا و دو مدال نقره و همچنين ركورد شكني 100 متر شنا كرال پشت شد.

خانم تارا صوفي نعمتي املشي از ورزشكاران تيم شنای دانشگاه شهرکرد موفق به كسب 2 مدال طلا در رشته هاي 100 متر كرال پشت و 50 متر حمل آدمك وهمچنين شكستن ركورد 100 متر كرال پشت دانشجويان سراسر كشور به مدت 6 ثانيه و همچنين كسب 2 مدال نقره در رشته هاي 200 متر مختلط انفرادي و 200 متر آزاد را کسب کرد.

گفتنی است تيم دانشگاه شهركرد توانست جايگاه پانزده اين مسابقات ها را در بين 96 تيم شركت كننده ازآن خود كند كه اين مقام بهترين مقام دانشگاه شهركرد در المپياد هاي ورزشي دانشجويان در تمام ادوار گذشته بوده است.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =