۰ نفر
۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰

امیر عابدزاده توانست نامش را در لیست کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه قرار بدهد اما دروازه‌بان اول تیم‌ملی علیرضا بیرانوند بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛عملکرد بیرانوند به قدری به دل کارشناسان و اهل فن نشست که شانسی برای بازی عابدزاده ایجاد نکرد. حالا و در آستانه شروع دوباره لیگ های اروپایی، خبرهایی مبنی بر ماندن امیر عابدزاده در باشگاه ماریتیمو شنیده می شود. البته این باشگاه پرتغالی دو دروازه بان برزیلی دیگر به نام های رافائل و شارلیس را در لیست خود می بیند اما شماره یک مارتیمو در اختیار فرزند عابدزاده قرار گرفته و از این رو، امیر نمی خواهد فعلا از این باشگاه سرشناس پرتغالی جدا شود.

با این حال شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه احتمال دارد عابدزاده در نیم فصل به پرسپولیس برگردد و جای علیرضا بیرانوند که قصد لژیونر شدن دارد را بگیرد! نزدیکان به خانواده عابدزاده، از اساس این شایعه را تکذیب می کنند و اعتقاد دارند امیر به تازگی توانسته راه حرفه ای گری را پیدا کند و حالا که یک فصل بزرگ را مقابل خود می بیند، به چه علت باید به فوتبال ایران برگردد. ضمنا بازگشت او، باعث می شود راه برای لژیونر شدن بیرانوند باز شود و عابدزاده به نوعی جنگ بر سر رسیدن به قفس توری تیم ملی را بار دیگر به بیرانوند ببازد زیرا بیرانوند در واقع با لژیونر شدن، پیشرفت خواهد کرد اما عابدزاده با بازگشت به پرسپولیس، یک برگشت به گذشته را تجربه می کند. کارلوس کی روش سرمربی پرتغال تیم ملی فوتبال کشورمان بارها به این موضوع تاکید کرده بود که امیر می تواند یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران باشد به شرط آن که از مسیر حرفه ای گری دور نشود.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =