چاقوکشان به زمین ریختند و نزدیک بود سکته کنم!

خاویر سسما فصل گذشته در لیگ یک کنار جواد نکونام کار می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خسوس خاویرسسما مربی سابق خونه به خونه بابل که این روزها در اسپانیا به سرمی برد چیزهای عجیبی درباره کار در لیگ یک ایران تعریف می کند. این مربی اسپانیایی می گوید: «من 6 ماه در خونه به خونه کارکردم اما به اندازه 6 سال اذیت شدم. من با سابقه 20 سال کاردر اوساسونا و به خاطراعتمادی که به جواد نکونام داشتم به ایران آمدم و در تیم خونه به خونه بابل فعالیت کردم ولی بدترین دوران زندگی ورزشی ام در این تیم سپری شد.»
خسوس ادامه می دهد: «سه باردرفرودگاه ماندم و گرفتارشدم. نتوانستم به اسپانیا سفرکنم و خانواده ام را ببینم چون مسئولان باشگاه خونه به خونه برای من اجازه خروج از کشوررا نگرفته و کارهایم را انجام نداده بودند. زمانی که جواد نکونام به اسپانیا آمد به خودش هم گفتم که درخونه به خونه خیلی اذیت شدم.»
وی با اشاره به بد قولی مالک خونه به خونه یادآورمی شود: «به هرحال مالک خونه به خونه خیلی راحت واقعیت را نمی گفت و باز به این کارش ادامه می داد. من خودم شاهدم درخانه جواد نکونام و بعد از بد قولی های فراوان مالی او از همه ما خواست دست به دست هم بدهیم و قسم بخوریم و متحد شویم اما همان موقع به نکونام گفتم راست نمی گوید که صحت حرف من هم ثابت شد.»
این مربی اهل اسپانیا می گوید: «مالک خونه به خونه علاقه زیاد و عجیبی به غذا خوردن داشت و فقط به این موضوع فکر می کرد.»
خسوس خاطرنشان می کند: «بدترین خاطره من از دوران کار در خونه به خونه بابل روزی بود که تعدادی چاقوکش سرتمرین آمدند. آنها به داخل زمین ریختند و من خیلی ترسیدم و نزدیک بود سکته کنم! چیزهایی زیادی در این باره شنیدم. می‌گفتند یک نفر به آنها دستور داده تا به محل تمرین بیایند و کادر فنی را بترسانند. آن روز قصد داشتم ایران را ترک کنم و به اسپانیا بروم ولی جواد نکونام و هاشمی نسب با من صحبت کردند و قانع شدم تا بمانم و به کارم ادامه دهم.»
وی ادامه می دهد: «ما به رغم کمبود امکانات، بی‌توجهی و بدقولی مالک باشگاه و حاشیه هایی که بوقچی‌ها و چاقوکشان می‌ساختند تیم خوبی داشتیم و حتی می توانستیم به لیگ برترصعود کنیم به ویژه هواداران خونه به خونه که فوق العاده بودند اما مالک باشگاه درست عمل نمی‌کرد. من فکر می کنم این شهرپتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد.»
خسوس که همراه جواد نکونام سابقه کاردرتیم نساجی مازندران را هم درکارنامه دارد درمورد عدم همکاری درفصل جدید نیزتصریح می کند: «برخلاف خونه به خونه ما درنساجی مازندران آرامش داشتیم. مالک و مدیرعامل این تیم بدون حاشیه کارخودشان را انجام می دادند و ما هم کارفنی خودمان را و همین موضوع به همراه تلاش بازیکنان و هواداران آن صعود تاریخی را رقم زد. روز صعود نساجی یکی ازماندگارترین لحظات دوران ورزشی من بود و دوست داشتم باز هم درکنارنکونام و دوستان خودم درکادرفنی این تیم درنساجی بمانم ولی پیشنهاد خوبی دراسپانیا داشتم و ترجیح دادم اینجا کنارخانواده ام کارکنم. با این وجود برای جواد نکونام، تیم نساجی و طرفداران فراوانش آرزوی موفقیت درلیگ برترایران را دارم.»


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =