باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس شورای شهرستان رباط کریم به تشریح آخرین جزئیات اختلاس 3 میلیارد تومانی شهرداری پرند پرداخت.

علی رجبی رئیس شورای شهرستان رباط‌کریم ، با اشاره به دستگیری 4 نفر از کارکنان شهرداری شهر پرند و دو نفر از اعضای شورای شهر آن اظهار داشت: طبق اعلام دادستانی، 4 نفر از کارکنان شهرداری پرند به علت اختلاس 3 میلیارد تومانی دستگیر شده‌اند، اما هنوز میزان اختلاس کارشناسی نشده است.

وی با بیان اینکه 4نفر هم از اعضای شورای شهر پرند دستگیر شده‌اند، گفت: علاوه بر این یکی از دستگیر‌شدگان کارمند شهرداری پرند بوده و یک نفر دیگر هم که با آن کارمند ارتباط داشته‌، خانمی بوده که زیر مجموعه شهرداری نبوده و فقط با آن کارمند ارتباط داشته است.

رئیس شورای شهرستان رباط‌کریم تصریح کرد: در مجموع 4 نفر عضو شورا، یک نفر کارمند و یک شخص مرتبط با آن‌ها بوده‌اند که در مجموع 6نفر می‌شوند.

رجبی با بیان اینکه رقم رشوه مشخص نیست، تصریح کرد: پرونده دادسرای رباط کریم در حال بررسی است و مشخص نیست که آن‌ها رشوه را به چه منظور و برای انجام چه کاری گرفته بودند.

وی در ادامه با استناد به سخنان نوروزی نماینده مجلس گفت: این افراد یک دستگاه کارتخوان در شهرداری قرار داده بودند و وقتی که افراد برای انجام کار اداری کارت می‌کشیدند، پول به حساب شخصی آن چند نفر واریز می‌شد.

رئیس شورای شهرستان رباط کریم خاطر نشان کرد: چون تنها چند روز از دستگیری این افراد می‌گذرد، هنوز در مورد عضویت آن‌ها تصمیم‌گیری نشده است و اگر قرار باشد که تصمیم جدی بگیرند، حتما سلب عضویت خواهند شد و شورای شهر پرند منحل می‌شود و طبق روال قانونی استانداری اداره شهر را به عهده می‌گیرد.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =