دوشنبه 2 مهر 1397
چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 06:15:00 چاپ

ریحانه پارسا بازیگر سریال «پدر»: چه این سریال دیده شود، چه دیده نشود تلویزیون آن را پخش می‌کند

فرهنگ > تلویزیون - ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال «پدر» در گفت‌وگو با روزنامه جوان راجع به اینکه چرا داستان سریال «پدر» این قدر تلخ شده است، می‌گوید: «نمی‌شود سریال‌هایی بسازیم که همیشه همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود. اما داستان سریال پدر این قدر تلخ نمی‌ماند و اتفاقات خوبی هم در آن می‌افتد. البته قول نمی‌دهم که پایان سریال شیرین باشد، یا مثلا لیلا از خواب بیدار شود و ببیند تمام این‌ها یک خواب بوده است!»

این بازیگر جوان در پاسخ به این سوال که آیا از ایفای نقشش در این سریال رضایت دارد یا نه؟ می‌گوید: «از روز اول فیلمبرداری سریال پدر، من بخشی از کم و کاستی‌هایی که در بازیگری این سریال داشته‌ام را دیدم. اما در تلاش هستم تا این کاستی‌ها را جبران کنم و دلیلی باشد برای رشد من در آینده.»
ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در رابطه با نقد‌هایی که خطاب به مصنوعی بودن پذیرفتن حجاب چادر توسط لیلا، اظهار می‌دارد: «اگر بخواهیم موضوع اعتقادات را از حجاب من کنار بگذاریم باید بگویم که این چادر به این معنا نبود که من دیگر یک دختر چادری شده‌ام. در واقع من چادر را دلیلی برای شبیه‌تر شدن به خانه و خانواده‌ای که در آن زندگی می‌کنم، می‌دانم. البته که به مرور اعتقادات لیلا هم دچار تغییراتی می‌شود و این دختر یک مدل دیگه‌ای می‌شود.»

ریحانه پارسا در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه داستان سریال «پدر» را واقعی می‌داند، اظهار می‌دارد: «هر سریالی از تخیل نویسنده شکل گرفته و هیچ سریالی واقعی نیست. اتفاقاتی که در این سریال می‌افتد هم اتفاقات بعیدی نیست که بگوییم که این داستان افسانه‌ای است. اما خب افرادی شبیه به این‌ها را ندیده‌ایم و فکر می‌کنیم که داستان سریال «پدر» غیرواقعی است. در صورتی که چند روز پیش در برنامه‌ای دعوت شدم و دختری که شبیه به لیلا بود را دیدم و یعنی همچین کسی وجود داشته.»

این بازیگر در ادامه و راجع به انتقاداتی که خطاب به او و سریال «پدر» می‌شود، می‌گوید: «در مقابل انتقادات سکوت می‌کنم. زیرا که سریال ساخته شده، من بازیگر آن هستم و چه دیده شود و چه نشود، سریال پخش می‌شود. از طرف خودم که نقش لیلا را بازی کرده‌ام می‌گویم که انتقادات باعث رشد من می‌شود و به من برای ادامه راه کمک می‌کند.»

بازیگر نقش «لیلا» در سریال پدر در پاسخ به این سوال که اگر قرار بود تغییری در داستان سریال ایجاد کند، چه تغییری انجام می‌داد، می‌گوید: «به نظر من بهتر بود که «لیلا» بعد از مرگ «حامد» تمام شود. اگر به من بود «لیلا» نمی‌توانست بعد از «حامد» به زندگی خودش ادامه دهد.»
17302
23 دیدگاه
  • محسن
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 06:31:05
    پاسخ
    48 4

    بابا تو رو خدا اينقدر رو مخ ملت رژه نريد.به اندازه كافي دور و برمون نظير داستان سريال پدر فراونه.چي ميشد كه داستان اين فيلم طنز و شاد بود ملت هم شاد ميشدن.دو قسمت روزهاي دوشنبه و سه شنبه از عذاب شب اول قبر بيشتر روي روحيه ملت اثر داشت.

    • بی نام
      چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 10:32:05
      26 3

      معلومه براش مخاطبین مهم نیستن که میگه: " چه این سریال دیده شود،چه دیده نشود تلویزیون آن را پخش می کند " .

    • بی نام
      چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 10:41:04
      22 19

      مگه کسی تلویزیون میبینه؟ خخخخخخخخ

    • کیوان
      جمعه 19 مرداد 1397 - 17:02:05
      0 1

      واقعا خودت تو زندگی مثل این فیلم هستی؟

  • سيد
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 06:35:25
    پاسخ
    32 5

    خدايي خيلي تلخه حداقل ميشد تو اين برهه كه مردم خودشون غم فراوون دارن نشونش ندن

  • بی نام
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 08:05:34
    پاسخ
    31 13

    خوب راست میگه دیگه. کی دیده شدن برنامه ها برای رسانه ملی مهم بوده که ایندفعه باشه؟؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 08:39:51
    پاسخ
    39 11

    سریالی کاملا شعار زده، وبه دور از مشکلات و موانع زندگی اجتماعی ایران

  • بی نام
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 08:46:34
    پاسخ
    37 7

    بلی دقیقا. صدا و سیمای میلی یعنی همین. معلوم نیست با پول مردم برای چه کسانی سریال میسازیم

  • hasan
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 09:17:57
    پاسخ
    33 11

    در این وانفسای عدم روحیه ملت بذلیل مشکلات اقتصادی ساخت و پخش سریالهایی به تلخی زهرمار واقعا شاهکار صدا و سیمای میلی است. و عین بد سلیقگی سازندگانش.

    • امیرو
      چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 09:45:37
      18 11

      آقا به فکر قلب ملت باشید سکته میکنن با دیدن این همه غم

  • کاوه
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 09:53:38
    پاسخ
    21 8

    من این سریال رو نگاه نمیکنم چون ایران نیستم البته اگه ایران هم بودم رسانی ملی رو قطعا نگاه نمی کردم اما بعضی وقتها قسمتأی از این سریال رو تو اینستاگرام میبینم. متاسفانه فقط ناامیدی و بدبختی رو به بیننده القا می‌کنه. متاسفم برای کارگردان و تمام بازیگران که با ناراحتی مردم کاسبی می‌کنن.

    • بی نام
      چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 10:42:26
      16 13

      آهان پس شماها هستین که میگید کسی تلویزیون نمیبینه

  • ناشناس
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 10:09:05
    پاسخ
    21 5

    دلم لک زده واسه ی فیلم بدرد بخور...صداسیما خسته نشد از این همه تکرار...جومونگو 3000 بارنشون بدن بهتره لااقل اونا ی ذررررره به مخاطبشون احترام میذارن

  • بی نام
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 10:33:38
    پاسخ
    10 8

    این سریال در یک جمله : " سریالی ساخته اند تا فقط جیبشون رو پر کنند " .

  • بی نام
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 13:05:41
    پاسخ
    10 5

    واقعاً متاسفم از اینکه هم خودتون رو خسته کردین هم ما رو به شدت غمگین و متاثر چرا همیشه سریال هاتون این طوری باعث عذاب بینندس، لازم نیست مثل فیلمای هندی رویایی بسازین اما یک دفعه هم بیننده رو شُک زده نکنید از حامد یه اسطوره ساختین بعد کشتنش دیگه کسی جرات نمیکنه بشینه کنار خانواده یه سریال ببینه، یا خیانت رو به تصویر میکشید و زشتی این کار رو عادی جلوه میدید یا یه آدم خوب هم که عاشق همسرش هست رو میکشید

  • بی نام
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 21:50:30
    پاسخ
    10 2

    سلام..آقای عنقا من به عنوان یکی از بینندگان سریال پدر واقعاً ازشما دلگیرم..جواب اشکهای من و کسایی که اشک ریختن رو کی میده؟؟..دقیقأ تو اوج شادی و خوشبختی تمام اون شادی ها به غم تبدیل شد..در سریال تنهایی لیلا هم تقریباً به همین صورت عمل کردید چرا اینقدر فیلم هاتون تلخن؟؟..از الان میخواین چیو نشون بدین آخه؟؟اینکه لیلا بالاخره حالش بهتر میشه و بچشو بزرگ می کنه اسمشم میذاره حامد یکی مثل باباش واقعاً برای یه همچین فیلمی حیف بود آخرش تلخ باشه.. به نظر شما اینکه آخر فیلم لیلا بچّشو بزرگ کنه و یه حامد دیگه باشه خیلی شیرینه که خانوم پارسا میگن که اتّفاق هایی که برای لیلا می افته رو دنبال کنن ؟؟مردم یه عمره عذادارن اگه فیلماتون نمیتونه کمی تسکین برای دردای مردم باشه حدّاقل نمک نباشیدرو دلهای شکستمون😭

  • بی نام
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 21:51:54
    پاسخ
    1 1

    کاش نظرمو بخونید کاش بفهمید خواسته یا ناخواسته قلبمو شکستید..آقای عنقا

  • علی
    پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 08:31:39
    پاسخ
    7 7

    درک نادرستی از اسلام حقیقی وجود دارد که نتیجه آن تولید غم و اندوه است. خدایا نویسندگان ما را با مواهب فرح بخش و سازنده دینمان که در آن خوف و حزن راهی ندارد، آشنا کن.

  • مجیدعباسی
    پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 16:14:27
    پاسخ
    1 8

    سلام به همه خبرگزاری ها خیلی دارن به حجاب لیلا گیر میدن آهای کسایی که هی به چادر و پوشش و پذیرش حجاب الهی ازطرف لیلا ناراحت شدید یا نقد دارین این چیزی که شما بهش میگین حجاب چادر و.....این حدودالهی وحکم خداوند آفریننده همه ماها حتی شما منتقدین وح تی به اصطلاح غلط دختران خیابان انقلاب و حتی حتی خدای ریحانه پارسا و سلبریتی های بدون حجاب پس به خودمان حق نقد کردن احکام الهی را نمیدهیم

    • بدیع
      جمعه 19 مرداد 1397 - 12:37:12
      8 2

      کسی به اعتقادات کاری نداره...به شعاری بودن و مضحک بودن سریال ایراد است...تاثیر این سریال چقدر است؟ اصلا روی همین بازیگران سریال اثر دارد؟؟؟...والا بعد از دریافت چک محتوی سریال هم مسخره میکنن... بفهم دیگه

    • بی نام
      جمعه 19 مرداد 1397 - 22:49:35
      0 0

      من اولش متوجه نشدم ولي انگار پدر و مادر دختره هم با پسره تو ماشين بودن و مردن . تعجبم از اينه كه اين دختر مثلا خيلي خوب ، فقط و فقط غم شوهرش را داره و فقط اونو صدا ميزنه . عجيبه . آدم بميره اينطوري نباشه . فارغ از اينكه در ادامه سريال چي ميشه اين طرز فكر كه از خانواده و پدر و مادر به خاطر برخي توجيهات و ايدئولوژي ها بزني ، واقعا وحشتناك است . يك دوره اي مثلا دهه ٦٠ خيلي مد بود و متاسفانه الان هم هست . در نزديكان ديدم كه ميگم ، صله أرحام و كوچكتر و بزرگتري ذره اي ارزش نداره

  • بی نام
    جمعه 19 مرداد 1397 - 12:47:32
    پاسخ
    4 3

    غم و گریه زورکی به خورد مردم می ده

  • بی نام
    سه شنبه 6 شهریور 1397 - 01:56:54
    پاسخ
    0 1

    خسته نباشين اينم يه فيلم بود با هنرمندان خوب ياد گرفيم ادم خوب اذيت ميشه ادم خوب يه روز خوش تو زندگيش نداره .

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700