خلیل‌زاده فقط به خاطر یک مصاحبه تیم‌ملی را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شجاع خلیل زاده تیم ملی را از دست داده و این را خودش به خوبی می داند. حداقل تا زمانیکه کارلوس کی روش در ایران باشد، او جایی در تیم ملی نخواهد داشت. تمام این ماجرا هم به خاطر یک مصاحبه است.

خلیل زاده قبل از جام جهانی 2014 وقتی خلعتبری از لیست ایران خط خورد، مصاحبه تندی علیه کارلوس کی روش انجام داد و در مقابل به حمایت از کرانچار سرمربی وقت سپاهان پرداخت. او گفت کی روش مقصر اصلی خط خوردن خودش و ابراهیمی است، نه کرانچار. همچنین دعوت چند بازیکن را زیر سوال برد و گفت اصلا در حد تیم نبوده اند که دعوت شده اند.

شجاع حرف های دیگری هم زد تا کارلوس کی روش روی نامش خط قرمز بکشد. این در حالی است که مربی پرتغالی شجاع را از مس کرمان به تیم ملی دعوت کرد و خیلی به حمایت از او پرداخت. وقتی کارلوس این بازیکن را در لیستش قرارداد، قیمت شجاع در نقل و انتقالات دو برابر شد. خلیل زاده اما خیلی زود جواب کی روش را با آن مصاحبه تند داد.

حالا هم شجاع از این مصاحبه پشیمان است و به خبرگزاری فارس می گوید: «من در مس کرمان هم که بودم به تیم ملی دعوت می‌شدم اما به هر حال اتفاقاتی رخ داد که دیگر به تیم ملی دعوت نشدم. من آن زمان بچه‌تر بودم و به خاطر برخی اطرافیان مصاحبه‌ای کردم که شاید اگر الان بودم این کار را انجام نمی‌دادم، اما به هر حال همه چیز تمام شد و رفت. به هر حال جوانی است و هزار دردسر.»

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =