۶ نفر
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵

برد پیت خیلی زود به ادعای آنجلینا جولی پاسخ داد. این بازیگر در پاسخ گفت نه تنها به تعهدات مالی خود در قبال فرزندانش عمل کرده، بلکه ۸ میلیون دلار هم به آنجلینا جولی قرض داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم حقوقی برد پیت چهارشنبه ۱۷ مرداد یک روز پس از ادعای آنجلینا جولی درباره تعهدات مالی برد پیت در قبال فرزندانش، در دادگاه حاضر شدند و مدارکی در رد این ادعا ارائه کردند.

برد پیت مدعی شد که در یک سال و نیم گذشته بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار برای مخارج فرزندانش پرداخت کرده و علاوه بر آن مبلغ ۸ میلیون دلار به آنجلینا جولی وام داده است تا خانه بخرد.

وکیل آنجلینا جولی سه‌شنبه در دادگاه عالی لس‌آنجلس مدعی شده بود که برد پیت از انجام تعهدات مالی خود در قبال فرزندانش سر باز زده است.

برد پیت و دو تن از فرزندانش

این زوج سرشناس که سال ۲۰۱۴ رسما ازدواج کردند، شش فرزند دارند.

وکیل برد پیت بر این باور است که آنجلینا جولی با طرح این موضوع قصد دارد بر موج خبرسازی رسانه‌ها سوار شود و از این موضوع به نفع خود سوءاستفاده کند.

منبع: بی‌بی‌سی / ۸ اوت

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    73 17
    جولی بدون پیت هیچی نیست
    • شارلوت A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
      9 24
      برو یه تحقیق کن ببین الان که خانم جولی رفته چه بلایی سر آقای پیت اومده؟؟؟ لطفا احساسی حرف نزنید آقای پیت با نام خانم آنجیلینا جولی معروف و مشهور شدند بازی کردن آقای برد پیت در فیلم feury فقط به واسطه خانم جولی بود خانم جولی در یکی از مصاحبه هایش میگه شب وقتی اومدم خونه دیدم بِرَد ناراحت و غمگین کنار شومینه نشسته ازش پرسیدم بِرد چی شده؟؟ برد هم با لحن اندوهگینی میگه ممکنه بازی توی فیلم feury رو از دست بدم همون موقع خانم جولی بلند میشه و زنگ میزنه به کارگردان فیلم کاردگردان هم به آقای پیت میگه فردا صب بیا دفترم تا قرار داد ببندیم این داستان نقل شده از خانم جولی است. حالا لطفا بدون تحقیق درمورد چیزی نظر ندین ممنونم
  • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    100 9
    اینها 8 سال در کنار هم دیگه زندگی کردن و مشکلی نداشتن، بعد که ازدواج کردن کارشون به طلاق کشید. خب همون طوری به ازدواج سفیدتون ادامه میدادین دیگه.
    • بی نام RO ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
      20 91
      ازدواج سفید اصلا معنی نمیده. ازدواج همراه با مسئولیت پذیری دو طرفه.
    • فرهاد DE ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
      22 12
      چرا فکر می‌کنید مسئولیت‌پذیری دوطرفه فقط با ازدواج ممکن است؟ آیا همهٔ زوج‌ها مسئولیت‌هایشان را به‌خوبی انجام می‌دهند و همهٔ افرادی که رسماً ازدواج نکرده‌اند نسبت به هم بی‌مسئولیت‌اند؟
  • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    32 6
    کاش با جنیفر انیستون می موند و گول انجلیا جولی رو نمی خورد .
  • بی نام A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    13 2
    زندگی خصوصی مردم رو چکار دارید شما .... حروف الفبا رو چاپ کن نیوز اونلاین
  • شارلوت A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    7 13
    باسلام بِرد پیت عاشق و کشته مرده ی آنجلینا بود وقتی دیدی که آنجلینا هوای عشق قدیمیش به سرش زده شروع کرد به نساختن و شایعه پراکنی برد پیت در یکی از خاطراطش میگه روزی که احساس کردم به آنجلینا علاقهمند شدم آنروز بهترین روز زندگی ام بود آقای پیت ۸میلیون دلار به آنجلینا میده که پیشش بمونه ولی آنجلینا علاوه بر اینکه پولارو برمیدارو اونو هم ترک میکنه متاسفانه برد پیت بعد ار رفتن خانم جولی به شدت شکسته میشه و میره سراغ الکل.... و متاسفانه.... آقای پیت الان معتاد الکل شده اند و چند وقتی است که توی هالیوود ازش خبری نیست...
    • حامد IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
      4 5
      شما مثل اینکه حالت خوب نیست سرکار خانم شارلوت؟؟؟مثلا با این حرفات چیو میخوای ثابت کنی؟برد پیت عاشق انجلینا بوده؟خوب انجلینا جولی نباشه یکی دیگه .هزار نفر برای بودن با برد پیت کبیر سر و دست میشکنن.اوکی؟
  • بی نام A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    17 4
    ... خود مردم امريكا هم كم كم حالشون دارهاز سلبريتيها بهم مي خوره حالا مردم ايران همه مشكلاتشون حل شده فقط همينش مونده
    • بی نام A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
      5 1
      به تازه نسخه های ایرانی سلبریتی ها رو هم درست کردند ببین چه غشی هم براشون میکنند البته متاسفانه...
    • شارلوت A1 ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
      2 6
      دوست من از قدیم الایام گفتن؛ بنی آدم اعضای
  • شارلوت A1 ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
    5 11
    دوست من از قدیم الایام گفتن بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند... مشکل آنجلینا مشکل همه ماست مشکل آقای پیت مشکل همه ماست ماباید این مشکلاتو ریشه یابی کنیم و اونارو حل کنیم به روش مهندسی معکوس توی زندگی خودمون بکار ببریم که زمان متاهلی با شوهر یا زنمون به مشکلی بر نخوریم واقعا ساده از کنار این مسائل گذشت کار ابلهان است و بس.... اونا که همه چی دارن به مشکل بر خوردن حالا وای بحال ما... دوست عزیزم بیشتر تفکر کن کمتر حرف بزن بیشتر مطالعه کن کمتر غذا بخور بیشتر راه برو کمتر تاکسی بگیر بیشتر نفس عمیق بکش کمتر بنال از زندگی باتشکر.... شارلوت هستم روانشناس بالینی از دانشگاه استنفورد
    • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
      6 2
      دوست من کمتر توی کار بقیه دخالت کن بیشتر سر توی کار خودت باشه. کمتر برای بقیه تعیین تکلیف کن بیشتر حواست به خودت باشه راضیه هستم از دانشگاه هاروارد