املاک خیابان چهارم غربی آق تپه به تملک شهرداری منطقه ۱۲ در آمد

مهرداد فیروز بخت سرپرست منطقه 12 شهرداری کرج از تملک تهاتری 8 مورد از املاک خیابان چهارم غربی آق تپه خبر داد. 8 مورد از املاک واقع خیابان چهارم غربی آق تپه به صورت 100 درصد تهاتر با بدهی مودیان بدهکار توسط شهرداری تملک و یک مورد باغ (فدک) درکوی مهر مهرشهر با 5500 مترمربع به صورت شش دانگ عرصه و اعیان آن به نام شهرداری انتقال یافت.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج ، مهرداد فیروزبخت در گفت وگوی ، از تملک تهاتری 8 مورد از املاک خیابان چهارم غربی آق تپه خبر داد و افزود: 8 مورد از املاک واقع خیابان چهارم غربی آق تپه به صورت 100 درصد تهاتر با بدهی مودیان بدهکار توسط شهرداری تملک و یک مورد باغ (فدک) درکوی مهر مهرشهر با 5500 مترمربع به صورت شش دانگ عرصه و اعیان آن به نام شهرداری انتقال یافت.

وی بیان کرد: از این 8 مورد تملک شده خیابان چهارم غربی دو مورد آن در سال 97 تملک شده و باقی املاک در طرح تعریض خیابان چهارم در شرف تملک بوده که به علت ابلاغ با تاخیر آیین نامه تهاتر اقدامات اولیه صورت پذیرفته و اقدامات نهایی با توجه به ابلاغ آیین نامه تهاتر درماه جاری به عمل خواهد آمد.

فیروزبخت تاکید کرد: در خصوص بلوار ارم سه مورد از املاک در طرح تعریض جهت ارزیابی به شهرداری مرکز ارسال و پس از ارزیابی توسط کارشناسان رسمی دادگستری و عودت پرونده ها اقدامات قانونی به عمل خواهد آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =