قماربازها رسما وارد بازی‌های آسیایی شدند/ وقتی پاسور ۶ طلا در بازی‎های آسیایی دارد

رشته بریج (پاسور) در بازی‎های آسیایی 2018 دارای 6 مدال طلا است که این تعداد مدال از رشته‎های دوچرخه‎سواری جاده، کانو و تنیس روی میز بیشتر است و می‎تواند تاثیر به سزایی در جدول رده‎بندی توزیع مدال‎ها داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بریج یک بازی پاسور است که به عنوان یک رشته ورزشی در هجدهمین دوره بازی‎های آسیایی حضور دارد. این رشته ورزشی معمولا به صورت 4 نفره است که در آن بازیکنان دو به دو شریک هم هستند و با یکدیگر رقابت میکنند. این بازی با 52 برگ پیگیری می‏شود. 

در این بازی معمولا شانس نقش کمی را ایفا می کند و یک ورزشی فکری محسوب می‌شود. این بازی در بسیاری از کشورها تیم ملی دارد. همچنین این رشته ورزشی مورد تایید کمیته بین‎المللی المپیک بوده و دارای فدراسیون جهانی است. تایید IOC برای این رشته بدان است که ممکن خواهد بود یک روز «بریج» وارد بازی‎های المپیک شود.

در بازی‎های آسیایی 2018 جاکاراتا این ورزش در 6 دسته و در دو بخش آقایان و زنان برگزار می‎شود. برای هر دسته هم 4 مدال طلا، نقره و 2 برنز مشترک توزیع می‎شود. شش مدال طلایی که در این رشته توزیع می‎شود، قطعا در جدول رده‎بندی برای کشورهایی که در این رشته موفق ظاهر شوند، تاثیرگذار خواهد بود.

نکته جالب توجه در این رشته ورزشی تعداد مدال‎هایی است که در آن توزیع می‎شود. طلاهای بریج از رشته‎های کانو، دوچرخه‎سواری جاده و تنیس روی میز بیشتر است.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدی نژاد A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
    5 1
    بازی با ورق بدون شرط، باز هم قمار محسوب میشه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
    4 0
    خوب اگه فکریه که مثل شطرنج میشه و فکرنکنم ماهم مشکلی داشته باشیم
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
    5 0
    قمار چیزه دیگه ای ولی توی کشور ما پاسور با این نام شناخته شده شما حتی میتونی روی غذل خوردن هم قمار کنی