پنج شنبه 25 مرداد 1397
یکشنبه 21 مرداد 1397 - 14:48:38 چاپ

خداداد سفته ۸۰۰ میلیونی گرفت تا استعفا بدهد

ورزش > لیگ برتر - سرمربی پیشین تیم فوتبال سپیدرود گفت: مالک باشگاه سفته‌ای ۸۰۰ میلیونی و تاریخ‌دار برای تضمین اینکه مطالبات‌مان را دریافت خواهیم کرد، به ما داد.

به گزارش میزان؛ خداداد عزیزی درباره جدایی خود از تیم سپیدرود و نشستی که در همین زمینه ساعتی پیش با مالک این باشگاه داشت، گفت: در نشستی که با نوین، مالک باشگاه داشتم قرار شد ۳۰ درصد از رقم قرارداد من و اعضای کادرم پرداخت شود و پس از این توافق من رسما استعفای خود را اعلام کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تضمینی برای این توافق وجود دارد، تاکید کرد: مالک باشگاه سفته‌ای به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان داد و قرار است تا تاریخ ۲۶ شهریور ما این مبلغ را دریافت کنیم و در غیر این صورت این حق برای ما وجود دارد که از طریق مراجع قضایی و همچنین کمیته‌های مربوطه در فدراسیون فوتبال مثل کمیته تعیین وضعیت پیگیر این موضوع باشیم.
43 43

11 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 15:07:27
    پاسخ
    48 4

    من یه مهندسم با 24 سال سابقه سه ماهه حقوق نگرفتم آغا دو تا شوت زده ببین چه پولی میگیرد بعد انتظار داریم نخبه پرورش دهیم ..من الله توفیق خسته نباشی مربی

    • جمعی از معلمان
      یکشنبه 21 مرداد 1397 - 16:33:04
      13 12

      فوتبال و سینما تعطیل کنید بودجه این دو بخش صرف افزایش حقوق معلمان کنید.

    • بی نام
      یکشنبه 21 مرداد 1397 - 19:19:07
      4 4

      حقوق شما رو یک از خدا بی خبری نداده چه ربطی به درآمد یک مربی یا فوتبالیست از یک باشگاه خصوصی داره؟ در همه دنیا درآمد فوتبالیستها و مربی ها نجومی است. من و شما هم اگر استعداد فوتبال بازی کردن رو داشتیم می تونستیم همچین درآمدی داشته باشیم. درآمد من هم بعنوان یک مهندس کافی نیست و حتی نتونستم ازدواج کنم و تو خرج یک زندگی ساده موندم. اما به دیگران حسادت نمی کنم که فلانی دو تا شوت زده و این همه پول میگیره. کل ایران برای همین دو تا شوت خوشحالی می کنن و میلیونها نفر رو میخکوب تلویزیون می کنه. بیا صادق باشیم شما هم اگر می تونی بسم الله. شاید برای فوتبالیست شدن دیر باشه اما اگر استعدادش رو دارید با گذراندن دوره های لازم، مربی خوبی که می تونی بشی. مورینیو هم همینجوری مربی شد.

  • بی نام
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 15:10:21
    پاسخ
    50 2

    اینم یاد گرفته چجوری پول دربیاره به انتخاب تیمهاش دقت کنید

  • بی نام
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 15:23:43
    پاسخ
    40 2

    پول درآوردن خیلی خیلی آسونه ....

  • بی نام
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 16:07:24
    پاسخ
    25 2

    خیلی جالبه 3 بازی مربی بوده و 1 امتیاز آورده 800 میلیون هم داره میگیره

    • بی نام
      یکشنبه 21 مرداد 1397 - 17:54:39
      5 0

      تازه به همه هم فحش ابدار داده...

  • بی نام
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 16:26:09
    پاسخ
    19 2

    دمش گرم یک ماه 800 میلیون تومان . خداییش خیلی تیزه . کلا یه جن سالیه درآمدش همینجوری تامین میشه. بچه زرنگیه . ایول.

  • بی نام
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 17:53:12
    پاسخ
    5 1

    خداییش با یه گلش به استرالیا و زرنگی از انتخاب تیم‌اش چه پولهایی میگیره خخخخ

    • بی نام
      دوشنبه 22 مرداد 1397 - 02:28:28
      0 2

      با همون یه گل کل ایران ریختند تو خیابون و شادی کردند. شما هم جای خداداد بودی بیشتر میگرفتی.

  • بی نام
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 18:27:10
    پاسخ
    5 0

    مالک بی تجربه این پول رو خرج تیم کرده بود این قدر گل نمی خورد تو دو بازی، حتی بدون مربی

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

وبگردی