پنج شنبه 25 مرداد 1397
یکشنبه 21 مرداد 1397 - 15:56:25 چاپ

چه کسی از رفتن خداداد خوشحال شد؟

ورزش > لیگ برتر - حسین کعبی حالا می‌تواند به تمرین سپیدرود برگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین کعبی بازیکن سپیدرود رشت توسط خداداد عزیزی از این تیم کنار گذاشته شده بود. اما حالا که خداداد رفته، او می تواند به سپیدرود برگردد. امروز و پس از جدایی خداداد از سپیدرود، بیات، مدیرعامل سپیدرود نامه ای خطاب به حسین کعبی زد و از او خواست که در تمرینات تیم شرکت کند.

نامه به کعبی
43 43

7 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 16:28:04
    پاسخ
    13 6

    چرا عذرخواهی ؟ تصمیم را کس دیگری گرفته ، عذرخواهی را مدیر عامل جدید انجام میده؟ شان مدیر عاملی عذرخواهی نیست . مخصوصا که در این اخراج هیچ نقشی نداشته

  • بی نام
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 16:43:18
    پاسخ
    16 9

    این کعبی هم از آن پدیده های نا مطبوع ایران است. با نامه بی نامه بازیکنی مسئله دار است.

  • بی نام
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 16:48:21
    پاسخ
    16 10

    کعبی خوشحال شد؟ راستش من از محروم شدن کعبی بیشتر خوشحال شدم تا رفتن عزیزی.

  • محسن
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 17:56:05
    پاسخ
    3 1

    مشکل تیم ریشه دار و قدیمی سپیدرود مربی نیست ، مدیریت این تیم مشکل اساسی دارد . تیمی که هر سال چهار تا مربی عوض کند ، وضعش بهتر از این نخواهد بود . باز هم بازیکنان و مربی های قبلی هنر کردند که پارسال سقوط نکردند اما امسال با این وضع حتما سقوط خواهند کرد . متاسفم واقعا ، تیم را به دست چه کسانی سپرده اند؟ چرا این مشکلات در فوتبال ما یک بار برای همیشه حل نمیشود ؟

  • مریم
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 20:19:17
    پاسخ
    2 1

    باز هم بازیکن سالاری ؟؟؟؟؟

  • بی نام
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 21:55:28
    پاسخ
    1 1

    بله , حسین کعبی می تواند از رفتن عزیزی خوشحال شود ولی این کار فایده ای برای او نخواهد داشت چون حریف ایشان عزیزی نیست بلکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران است .

  • بی نام
    یکشنبه 21 مرداد 1397 - 21:56:49
    پاسخ
    3 3

    نمونه بارز بازیکن سالاری در این تیم . تیمی که درخشان و علی کریمی سرمربیانش بوده باشند , بهتر از این نمی شود و از آن نمی توان بیشتر از اینها انتظار داشت .

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700