تعامل، رویکرد اصلی اداره کل امور مالیاتی با واحدهای صنعتی است

مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و کارخانجات شهرستان دورود با حضور نماینده مردم در مجلس ، مدیرکل امور مالیاتی، سازمان صنعت و معدن ،اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

سومین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان دورود روز پنج شنبه هجدهم مرداد ماه، به میزبانی کورانی فر فرماندار شهرستان و با حضور مجید کیانپور نماینده شهرستان های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت معدن و تجارت، بیات معاون درآمدهای مالیاتی شهرستان ها، رئیس امور مالیاتی شهرستان دورود، صاحبان صنایع شهرستان و سایر اعضا و مدعوین در محل سالن اجتماعات فرمانداری دورود برگزار گردید. در این جلسه، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان بیان شده و تصمیمات لازم توسط مدیران اتخاذ گردید. در حوزه مالیات مسائل و مشکلات اتحادیه سنگبران، شهرک های صنعتی و شرکت سیمان مطرح گردیده و تصمیمات لازم در خصوص برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی مالیات تولیدکنندگان اتخاذ گردید.

ایجاد تعامل رویکرد اصلی اداره کل امور مالیاتی با واحدهای صنعتی است
محمدرضا محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان با بیان اینکه رویکرد اصلی این اداره کل ایجاد تعامل با واحدهای صنعتی است، بیان داشت: برای جلوگیری از بروز مشکلات، بایستی صاحبان واحدهای صنعتی، قوانین مالیاتی که قوانین پیچیده ای است را از طریق افراد متخصص و آموزش دیده پیگیری نمایند. وی ادامه داد: در بسیاری موارد شاهدیم که صاحبان صنایع با قوانین و مقررات و آیین نامه های مالیاتی آشنایی ندارند.


وی در ادامه افزود: داشتن دفاتر قانونی، ثبت صحیح دفاتر، داشتن اسناد و مدارک و تسلیم به موقع اظهارنامه عملکرد از اصول مهم رسیدگی به پرونده های مالیاتی است.

ارزش افزوده باعث تحولی قابل توجه در توسعه میشود


محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان در پایان گفت: شهرداری ها و دهیاری ها، بخش سلامت و درمان و ورزش از جمله بخش هایی هستند که بخشی از درآمدها و عوارض مالیات بر ارزش افزوده به آنها تعلق می گیرد و این امر سبب ایجاد تحولات قابل توجهی در توسعه این حوزه ها گردیده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =