تاکید معاون استاندار بر پرداخت مطالبات شرکت برق، آب و گاز توسط ادارات استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان در جلسه بررسی وضعیت مطالبات شرکت توزیع برق لرستان گفت: مطالبات شرکت برق بایستی تا پایان سال جاری پرداخت شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، گودرز امیری در جلسه بررسی مطالبات برق استان با اشاره به مکاتبات وزارت نیرو با وزارت کشور در این خصوص درسطح استان‌ها اظهار کرد: پرداخت نکردن هزینه جاری ادارات و نهادها به شرکت‌های آب و فاضلاب، گاز و برق استان نباید مانع اجرای پروژه‌های آنان شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بیان کرد: بخش اعظمی از اعتباراتی که این شرکت‌ها در سطح ملی دریافت می‌کنند به میزان وصول مطالبات آنها در سطح استان منوط شده است.

لغو مناقصات شرکت گاز بعلت عدم وصول مطالبات

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت گاز ایران به دلیل عدم وصول درآمدهای خود در لرستان تعدادی از پروژه‌هایی که به مناقصه گذاشته‌اند را لغو کرده است، افزود: جلسه‌ای تحت این موضوع برگزار و صورت‌جلسه آن با پرداخت بدهی بعضی از دستگاه‌ها به مرکز ارسال شد تا مجوز پیمانکاری گاز رسانی آن پروژه‌ها صادر شود.

امیری تصریح کرد: پرداخت نکردن بدهی این شرکت‌ها به واسطه نداشتن هزینه جاری دستگاه‌ها و نهادها نیست بلکه این روند به یک عادت تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: هزینه‌های جاری نباید به گونه‌ای انباشته شود که دیگر توانایی پرداخت آن را نداشته باشیم.

در این جلسه با تاکید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری دستگاه‌ها تا پایان سال جاری موظف به پرداخت بدهی برق خود بصورت نقدی و یا اقساطی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =