شب های شلوغ باغ گلستان همزمان با برگزاری جشنواره موسیقی لری

دومین شب از جشنواره موسیقی لری در حالی پایان یافت که باغ گلستان قلعه فلک الافلاک یکی از شلوغ ترین شب های خود را پشت سر گذاشت و مردم علاقه مند خرم آباد حضوری پرشور در این جشنواره داشتند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دومین شب از جشنواره ی موسیقی لری شب گذشته با حضور بی سابقه و چشمگیر مردم خرم آباد و گردشگران حاضر در قلعه ی فلک الافلاک به پایان رسید .

در این شب هنرمندان گروه های مختلف موسیقی و آیینی استان های شرکت کننده به روی صحنه رفته و به اجرای برنامه پرداختند که با تشویق های گسترده ی حاضران در باغ گلستان همراه بود .

موسیقی لری

اجرای گروه موسیقی تال به خوانندگی فرج علیپور یکی از جذاب ترین بخش های شب دوم این جشنواره بود که با استقبال بی سابقه ی حاضران روبرو گردید .

ازدحام جمعیت حاضر در باغ گلستان در دومین شب از برگزاری جشنواره ی موسیقی لری به حدی بود که بسیاری از علاقه مندان مجبور بودند به همراه خانواده های خود در فضای سبز باغ بر روی زمین نشسته و برنامه ها را دنبال کنند .

جشنواره ی موسیقی لری با حضور هنرمندان ١١ استان لر نشین کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ، از ٢٢ مرداد در باغ گلستان قلعه فلک الافلاک آغاز شده و تا ٢٦ مرداد ادامه خواهد داشت .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =