شنبه 31 شهریور 1397
پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 20:55:02 چاپ

پشت پرده عکسِ تذکرِ همایون شجریان به حجاب خانم‌ها!/ عکس

فرهنگ > موسیقی - در حالی که یکی از خبرگزاری‌ها با انتشار دو عکس، مدعی شده بود لحظه تذکر همایون شجریان به حجاب یک خانم را ثبت کرده است، آوا مشکاتیان، خواهر زاده این خواننده (نوه محمدرضا شجریان) این امر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «ایران من» با آهنگسازی سهراب پورناظری و خوانندگی همایون شجریان که شب گذشته (چهارشنبه 24 مرداد) در تالار وحدت برگزار شد، حاشیه‌هایی را به همراه داشت. 

یکی از این حاشیه‌ها، انتشار دو عکس از این مراسم بود که متن توضیحی همراه آن، مدعی تذکر همایون شجریان به حجاب یک خانم حاضر در تالار وحدت شده بود. 

آوا مشکاتیان، خواهرزاده همایون شجریان، با رد این ادعا، متنی را در اینستاگرام منتشر کرد. او نوشت: «
اين عكس که با عنوان (تذکر به پوشش یکی از خانم‌های حاضر در مراسم رونمایی) توسط فارس نیوز منتشر شده است، شیطنت خبرنگاری (و از نگاه خودشان خوش‌بينانه! ) سوءتفاهمی بیش نیست. آن سه نفر در عکس خانواده همايون شجریان هستند و نفر وسط که در حال درست کردن روسری جلوی دوربین خبرنگاران است، من هستم؛ آوا مشکاتیان (خواهرزاده همايون جان) اخرین چیزی که ایشون بخواهند در این دنیا متذّكر شوند باز هم روسری افتاده بانویی نا آشنا در مراسم رونمایی نیست، ای کاش خبرنگارانی که از مقابل صحنه همین لحظه را ثبت کرده اند، تصاوير را منتشر کنند تا حرف من سندیت پیدا کند.»


توضیح آوا مشکاتیان درباره عکس ادعایی تذکر همایون شجریان به حجاب سه خانم

آوا مشکاتیان و همایون شجریان در مراسم رونمایی آلبوم ایران من

5757

60 دیدگاه
  • بی نام
    پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 21:08:16
    پاسخ
    30 209

    کاش خواهر زاده همایون شجریان که فرزند استاد مشکاتیان هست یه کم به زبان فارسی اهمیت می داد و نمی نوشت سندیت. خدا آموزش داره به کجا میره

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 03:09:15
      39 5

      پارسی رو ایشان وقتی مخاطبشان فارسی فقط بلدند، به کار نمی بره

  • بی نام
    پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 21:47:18
    پاسخ
    137 442

    تذکر به بی حجابی خانم نا آشنا در جامعه نه تنها عیب نیست بلکه وظیفه شرعی است. مثل همه وظیفه های شرعی دیگه.

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 10:54:51
      94 26

      لطفا یه کم فکر کن ببین چرا همین که تو اسمش رو وظیفۀ شرعی گذاشتی ملت رو از شرع زده کرده

    • جمعه 26 مرداد 1397 - 21:06:19
      5 51

      درود بر تو

  • بی نام
    پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 21:48:29
    پاسخ
    75 258

    بالاخره تذکر داده. حالا میخواد خواهرزاده اش باشه یا هر کس دیگه.

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 10:55:54
      40 8

      ساده لوحی هم حدی داره. هر که هر چی گفت باور می کنی؟

  • امید
    پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 21:59:25
    پاسخ
    111 91

    انصافا حالت عکس جوریه که واقعا بنظر میاد جناب همایون در حال تذکر "موهاتو بپوشون" هستند. البته اینکه ایشون واقعا چنین چیزی گفته باشند هم ایرادی نداره بخدا.

  • پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 22:04:35
    پاسخ
    84 6

    از اون اول معلوم بود

  • امیر
    پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 22:06:22
    پاسخ
    233 22

    البته ایشونم اگه تکذیب نمی کرد ما خودمون می فهمیدیم که این کارا از همایون شجریان محاله.خبرگزاری فارس باید یه چیری بگه که بگنجه

    • بی نام
      پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 22:47:01
      26 185

      کافر همه را به کیش خود پندارد. چرا فکر میکنی غیرت داشتن ایشون روی این مسئله محاله؟

    • هادی
      جمعه 26 مرداد 1397 - 09:18:32
      60 4

      حداقل یه بار عکس خانواده شجریان رو سرچ کنید بعد بگید همایون امر به معروف کرده

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 10:56:37
      75 10

      غیرت به اینه که در کشوری که روی نفت و گاز خوابیده گرسنه نداشته باشیم به حجای ربط نداره

  • بی نام
    پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 22:34:31
    پاسخ
    37 149

    آوا جان: دایی جان نگران کنسرتهای بعدی هستند که میخواهند در آینده اجرا کنند که یه وقت این گاف ها مانع از درآمد زایی نشود نه نگران تارهای موی شما آنرا که همه دارند چه بسا زیباترش را...

  • مهسا
    پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 22:46:05
    پاسخ
    39 108

    متن به این بلندبالایی نوشتن ولی اصلا مشخص نشده که بالاخره همایون شجریان تذکر داده یا نداده که خب البته اگر به هرکس، حتی خواهرزاده خودشون، تذکر داده باشند کار درستی نکردند چون به ایشون با هر عنوانی ربطی نداره.

    • بی نام
      پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 23:17:08
      22 63

      عجب، بی حیایی در دید عام به هیچ کس ربط نداره؟

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 08:45:45
      35 13

      خیلی ببخشید ولی به شما چه که به خواهرزاده شون تذکر دادن یا ندادن؟ این یک موضوع بین این دو نفره.

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 10:58:04
      31 9

      بی نام دوم معلومه وضعت خیلی خرابه که به این کار میگی بی حیایی

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 16:31:58
      11 28

      بی نام سوم وضع خودت خیلی خرابه، معلومه که بی حیاییه، مگه اینجا لوس آنجلسه؟

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:20:02
      10 1

      عجب وضعیه ها

  • بی نام
    پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 23:05:41
    پاسخ
    53 16

    هیچکس با پوشش زننده خارج از عرف موافق نیست، اما پوشش معمولی هر کس در این حد عکس دیگه به خودش مربوطه. این فهمش خیلی سخت نیست. اما ظاهراً حتی فهم این واقعیت ساده هم برای خیلی از دوستان سخته. اگر با دیدن چند تار مو احساس منقلب شدن به من دست بده، من قطعاً یک روان‌پریش جنسی هستم و باید به سرعت از سطح جامعه جمع‌آوری بشم و مراحل درمانی رو بگذرونم.

    • بی نام
      شنبه 27 مرداد 1397 - 22:47:46
      0 7

      من اتفاقا موافقم, از خودت حرف بزن نه دیگران.

  • بی نام
    پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 23:29:06
    پاسخ
    27 68

    هر کسی که به بی حجاب ها تذکر بدهد البته در صورتی که شروط امربه معروف رعایت شود امری پسندیده است.

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 09:43:04
      46 23

      فضولی در امور شخصی مردم در هر شرایطی بسیار زننده است مگر در کشورهای اسلامی دیگه حجاب اجباریه که در ایران اجباریه ؟ ما مسلمان تریم یا اسلام ما فرق داره ؟

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 10:59:38
      26 11

      ما مسلمونتر نیستیم اداشو درمیاریم و ضرباتش رو می خوریم. ریاکاری رو به زور از مردم خواستن تبدیل شده به عرف

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 11:18:35
      12 38

      تذکر به رعایت قانون فضولی نیست.

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:13:41
      26 7

      در برابر قانون غلط باید ایستادگی کرد قانون غلط را باید اجرا نکرد که عوض بشه این تذکر دادن هم بسیار بی شرمانه و بی ادبانه است شما ناراحتی نگاه نکن

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:42:18
      9 27

      بی نام 19:23:41 چون شما با قانون مخالفید دلیل نمیشه که غلط باشه. سال ها است همه دارن به قانون احترام میذارن. منم ممکنه با خیلی از قوانینی که به نفعم نباشه مخالف باشم ولی دلیلی نمیبینم رعایتش نکنم. بهتره اینقدر مزخرفات ماهواره ای رو نگاه نکنی. همه حق دارن در جامعه طبق عرف و قانون حضور داشته باشن. ضمنا ناراحت هم نیستیم هزاران بار هم لازم باشه تذکر میدیم.

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 22:49:07
      17 1

      شما واقعا اطمینان داری همه دارن به قانون حجاب اجباری عمل می کنن ؟ توی ایران زندگی می کنی داداش ؟

  • بی نام
    پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 23:33:51
    پاسخ
    6 19

    پدر ترس بسوزد

  • بی نام
    پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 23:50:11
    پاسخ
    59 10

    والا حجاب دغدغه این مملکت نیست

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:24:09
      9 8

      حجاب واجب اما غیر اجباری است

    • arb
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:58:00
      6 14

      دغدغه اصلی نه ولی یکیش هست.

  • بی نام
    جمعه 26 مرداد 1397 - 00:14:46
    پاسخ
    7 51

    چرا فک می کنید که حجاب دیگران به دیگران ربطی نداره؟ اصولا همه چی به همه کس مرتبطه. فقط این که چرا و چگونه بخوای دخالت کنی یا نکنی، به دیگران ربطی نداره. به شما هیچ ارتباطی نداره که چی گفتم

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 11:00:57
      38 5

      حالا که همه چی به همه کس ربط داره بفرمایید کودکان گرسنه و کارتن خواب رو سرپرستی کنید

  • محمدرضا
    جمعه 26 مرداد 1397 - 00:37:19
    پاسخ
    8 6

    مردم دستور زبان فارسی را کاملا از یاد برده اند.

  • بی نام
    جمعه 26 مرداد 1397 - 02:04:51
    پاسخ
    9 54

    با سلام و احترام اگر کسی به یکی از اقوامش تذکر بده که روسری رو روی سرش بذاره این نشان دهنده غیرتشه.اگه آقای شجریان این کار را کرده که ظاهر عکس هم همینه نه تنها عیب نیست بلکه جای تحسین هم داره که به خواهرزاده اش تذکر میده که جلوی این همه تماشاگر ارزش خودش را حفظ کنه.

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 09:46:15
      43 13

      ارزش افراد به نوع پوشش نیست غیرت هم معنایی جز قلدری کردن و دخالت و فضولی و خود عاقل پنداری نداره بهتره هر کس سرش به کار خودش باشه و به اصلاح خودش بپردازه به جای فضولی در امور دیگران همایون هم قطعا چنین تذکری نخواهد داد به هیچ عنوان آدم بی شخصیت و فضولی نیست

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 16:52:26
      18 8

      غیرت ب این نیست که ب خواهرزاده‌ات بگی موهاتو بکن تو غیرت یعنی نزاری کودک کاری ب وجود بیاد.. یعنی مال مردم و نخوری.. اختلاس نکنی.. ب فقیر تر از خودت ظلم نکنی.. دروغ نگی.. ریاکار نباشی.. غیبت نکنی.. و... غیرت ب ایناس..جناب بااااغیرت...ن به اینکه فضولی کنی تو زندگی شخصی مردم و توی پوششون دخالت کنی

    • arb
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:55:54
      13 1

      غیرت یعنی از چیزهایی که برات مهمه حفاظت کنی و به چیزهایی که برای دیگران مهمه چشم ندوزی.از ناموس و وطن تا عزت و شرف و مال و آبرو و ...

  • کورش
    جمعه 26 مرداد 1397 - 02:34:40
    پاسخ
    31 4

    اقای شجریان به نظر در حال بوس فرستادن میاد تا تذکر

  • بی نام
    جمعه 26 مرداد 1397 - 07:57:12
    پاسخ
    10 20

    ما که نفهمیدیم که چی نوشت. اینکه تذکر دادن رو تکذیب نکرد. توی تصویر هم مشخص هست که داره تذکر میده آخه چرا از حقیقت طفره میریم؟

  • مهدی
    جمعه 26 مرداد 1397 - 10:32:11
    پاسخ
    10 21

    خب چرا عده ای از تذکر همایون برآشفته شده اند و منافعشان با اثبات این تذکر همایون به خطر افتاده؟؟؟

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:01:23
      14 5

      نه از فضولی افراد معلوم الحال در زندگی مردم خسته شده اند بعضی ها مدام به اطراف و قد و بالای مردم خیره می شوند تا ببینند آیا موضوعی برای تذکر دادن و تخلیه ی عقده های سرکوب شده ی خود پیدا می کنند یا نه در ضمن همایون هیچ گاه خودش را برای دخالت در امور شخصی دیگران سخیف نخواهد کرد

  • بی نام
    جمعه 26 مرداد 1397 - 10:50:12
    پاسخ
    12 24

    در جامعه ای که گفته شود هیچ مسئله ای به هیچکس ربطی نداره، چیز عجیبی نیست که بوی تعفن و فساد از آن جامعه بلند شود مثل طلاق،خیانت همسران به یکدیگر،خانواده های از هم پاشیده،دروغ،دزدی کلاهبرداری و... یادهمون قدیما بخیرکه همه جا از داخل همان خانه تاکوچه ومدرسه و خیابان همه افرادجامعه همه هوای همدیگر را داشتند به هم کمک میکردند و مثل آیینه عیب همدیگر را برطرف میکردند،جوانان ومردها چشم پاک بودندو غیرت داشتندوزنان محله شان راناموس خود به حساب می آوردنداماحالا رفتارها درجامعه شبیه رفتار خوکهای بی غیرت شدهچه زن چه مرد

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 16:54:54
      17 11

      پوشش هرکس ب خودش مربوطه...کسی که حق انتخاب پوشش رو از فرد دیگه ای بگیره باغیرت نیست...غیرت ب این حرفا نیس

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:08:03
      10 0

      بی ادب

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:44:31
      8 15

      بینام 17:04 جمله ات اینجوری درست میشه...... پوشش هرکس در حریم شخصی خودش ب خودش مربوطه...... در جامعه باید به هنجارها و قوانین احترام گذاشت وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشه.

    • arb
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:47:27
      10 18

      بله،پوشش هرکس به خودش مربوطه ولی در محیط خصوصی خودش نه در جامعه. در مکان عمومی باید به قانون جامعه عمل کرد. من میگم پوشش خودمه دلم میخواد این مدلی بگردم،یکی میگه زبون خودمه دلم می خواد متلک بگم،یکی دیگه میگه چشم خودمه، می خوام بچرونمش تا سیر بشه. اگه من قانون رو رعایت نکنم نباید توقع رعایت قانون توسط دیگران هم داشته باشم.

  • ناشناس
    جمعه 26 مرداد 1397 - 14:13:54
    پاسخ
    25 15

    کاش حساسیت و تعصبی که بعضی ها به چهار تارمو دارند یک هزارم آن را به قربانی شدن منافع ملت بدبخت ایران به پای کشورهایی مثل سوریه ولبنان ویمن و... می داشتند

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 16:33:08
      15 24

      دیگه کار از چهارتا مو گذشته... همین حرفا باعث رواج بی حیایی شده

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 16:56:54
      16 9

      اگه این مردان ب قول خودشون «باغیرت» ب جای گیر دادن ب زندگی شخصی مردم غیرتشونو تو چیزهای مهم نشون میدادن، الان وضع جامعه این نبود. ولی متاسفانه...

    • arb
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:41:50
      10 16

      ۱آمریکا میلیاردها دلاربه گفته خودشانهزینه میکنه تا در مرزهای ایران،در کشورهای عربی و غیر عربی،به قول خودش منافع ملیش رو تامین کنه ولی ما با هزینه های خیلی کمتر در مرزهای خودمان که باعث دور نگه داشتن دشمنان از مرزهای ایران میشه متهم به خیانت به مردم ایران می شیم ۲بزرگترین گناه اونیه که کوچک شمرده بشه،من میگم چار تا نخ مو چیزی نیست،اون میگه چارتا سبقت غیر مجاز چیزی نیست،یکی میگه چارتد فحش توی ورزشگاه چیزی نیست،اون میگه یه کم گرون تر بفروشم چیزی نیست... تا مجلس و دولت میره بالا.همه اشتباه خودشون رو کوچک و اشتباه دیگری رو بزرگ میدونن. به قانون باید عمل بشه،چه بحث حجاب،چه رانندگی،چه اقتصادی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی،چه دختر و چه پسر،چه مردم عادی و چه سران قوا. قانون قانونه.

  • فاطمه
    جمعه 26 مرداد 1397 - 16:17:20
    پاسخ
    8 6

    اووووو چقدر نظر برای چنین چیز کوچیکی مشکل مملکت ریختن موی بیرون خانوماست یا پوشندنش یک عده بیکار دور هم جمع شدیم

  • یاسر
    جمعه 26 مرداد 1397 - 16:36:06
    پاسخ
    14 24

    هرچی که هست، توی این کشور قانون بنا بر حجاب داشتنه، باید قانون رو رعایت کرد، اگه قرار باشه هر کس هر کاری دلش خواست بکنه که سنگ.روی سنگ بند نمیشه، ما هممون موظفیم به رعایت قانون کشور.

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:06:50
      18 3

      الان که هر کی هر کاری می خواسته کرده بیت المال را ل.له کشی کرده اند به جیب هاشون منابع مملکت را چوب حراج زدن با یه تار موی خانم ها سنگ روی سنگ بند نمی شه ؟ این همه دزدی و ربا و ریا و اختلاس و ویژه خواری و پارتی بازی مشکلی برای قانون نیست ؟

  • آرمین
    جمعه 26 مرداد 1397 - 17:20:05
    پاسخ
    10 28

    مرد بی غیرت از سیب زمینی هم کمتره و زن بی حیا که بماند...

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 19:04:03
      25 8

      سیب زمینی کسیه که با دیدن این همه فقر و دزدی خواص و کودکان کار بیچاره و جوانان بیکار رگ گردنش فقط برای موی زنان قلمبه بشه چون زورش به دزدها نمی رسه ولی زورش به خانم ها می رسه

    • بی نام
      جمعه 26 مرداد 1397 - 21:22:33
      17 7

      بهتر این است رو چیزهای دیگه مثل راستگویی و عزت و عفت و حیا و وقار و اینها غیرت داشت که صددرصد هیییییچ ربطی به حجاب ندارند.

  • بینام
    شنبه 27 مرداد 1397 - 22:21:53
    پاسخ
    0 2

    خبرآنلاین پشت پرده تو چیه؟

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

وبگردی