امید به آینده مهم‌ترین استراتژی همه مسئولان است

استاندار لرستان گفت: امید به آینده مهمترین استراتژی همه مسئولان کشور است و تولید برنامه در صداسیما باید بیشتر با هدف ایجاد وحدت ملی و امید در جامعه باشد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی در آیین اختتامیه همایش نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مدیران صدا و سیمای مراکز استان های منطقه چهار کشور در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد افزود: جامعه و مخاطب امروز ما بسیار آگاه است و در عصر فعالیت شبکه ها در گوشه و کنار جهان، هر حرفی را نیز نمی توان به خورد مردم داد.

 موسی خادمی

برنامه ها باید متناسب با تهدیدات بیرونی و آگاهی های جامعه تولید شود
وی ادامه داد: این جامعه آگاه از بیرون هم تحت فشار تبلیغات است لذا برنامه ها هم باید متناسب با تهدیدات بیرونی و هم به فراخور آگاهی های روز جامعه تولید شود تا مردم هم مطمئن شوند که فردایشان از امروز روشن تر خواهد بود.

خادمی با بیان اینکه امید به آینده مهمترین استراتژی همه مسئولان است افزود: باید امید را در مردم زنده نگاه داریم چرا که اگر جامعه ای امید نداشته باشد همه چیز خود را از دست خواهد داد.

امسال شرایط بسیار خاص است
استاندار لرستان گفت: امسال شرایط بسیارخاص است و دشمنان چه بصورت آشکا و چه پنهان می خواهند انقلاب به 40 سالگی خود نرسد از این رو باید با همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان اجازه ندهیم این نقشه شوم دشمنان انقلاب عملی شود.

وی با بیان اینکه نظام سلطه به صراحت می خواهد مانع برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شود افزود: در این مقطع حساس تمیدات خاصی اندیشیده شده و بنا داریم با تمام قدرت در جهت تولید برنامه ها فاخر، این جشن ها را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =