۰ نفر
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۲
۴۰۰ تن برنج احتکار شده در لرستان کشف شد

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود در بازار کارگروهی تشکیل شده و عملیات لازم برای نظارت و کنترل ویژه بازار در دستور کار این سازمان و دستگاه‌های مرتبط قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمدرضا صفی خانی گفت :  با اقدامات صورت گرفته و حضور دستگاه‌های مختلف همچون تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و دستگاه‌های امنیتی اقدامات خوبی در این راستا در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در مردادماه سال جاری اقدامات مناسبی برای کنترل بازار در دستور کار قرار گرفته و در این مدت بیش از ۵ هزار بازرسی در سطح استان انجام شده است و علاوه بر این شاهد برگزاری گشت‌های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام، معاونت غذا دارو و سایر دستگاه‌ها هستیم.

رشد 136 درصدی بازرسی ها نسبت به سال گذشته

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان در ادامه با اشاره به رشد ۱۳۶ درصدی بازرسی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: در این مدت همچنین از نظر تعداد پرونده‌های متشکله رشد ۵۶ درصدی و ارزش ریالی پرونده‌ها رشد هزار و ۱۰۰ درصدی را شاهد بودیم.

احتکار

صفی‌خانی ادامه داد: کشف ۱۲ انبار برنج به میزان ۴۰۰ تن و ارزش ریالی ۲۸ میلیارد ریال در شهرستان‌های دورود و خرم‌آباد، کشف ۱۰ انبار پودر شوینده و روغن‌های خوراکی به ارزش ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، ۲ انبار روغن به ارزش ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، ۵ انبار لوازم‌خانگی، یک انبار بزرگ شکر به ارزش ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این مدت به شمار می‌رود.

1700 حلقه لاستیک بین کامیونداران توزیع شد

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آخرین وضعیت تأمین لاستیک موردنیاز کامیون‌داران استان نیز افزود: اقدامات مناسبی در این صورت گرفته و شاهد شناسایی میزان لاستیک موردنیاز این حوزه در سطح استان به صورت شهرستانی و جز به جز هستیم و پرونده‌های مختلفی نیز در این عرصه تشکیل شده است به همین دلیل تاکنون بیش از ۱۷۰۰ حلقه لاستیک بین فعالان این حوزه توزیع شده و روند توزیع همچنان ادامه دارد.

این مسوول اظهار داشت: حواله‌ها توسط اداره راهداری صورت می‌گیرد و سازمان صنعت نظارت بر توزیع را کنترل می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =