مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از تقویت خطوط انتقال گاز استان و اجرای خط انتقال جدید در اردبیل برای تامین پایدار انرژی گاز برای مشترکان خانگی و صنعتی و جلوگیری از افت فشار گاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ فیروز خدائی در جلسه هم‌اندیشی با پیمانکاران و مشاوران استانی صنعت گاز در اردبیل اظهار داشت:‌ پیمانکاران بازوان اجرایی شرکت هستند و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه تمام توان خود را به‌کار خواهیم گرفت تا آسیبی به این قشر زحمتکش نرسد.

وی با اشاره به اقدامات انجام یافته این شرکت در راستای کاهش مشکلات پیمانکاران با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده است تصریح گرد: با هم‌افزایی فکری نمایندگان کارفرما و پیمانکاران، اقدامات و پیگیری‌های لازم برای عبور از شرایط در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه باید در چارچوب قوانین و الزامات موجود فعالیت کنیم، افزود: چابک‌سازی فرآیندهای مربوط به اجرای پروژه‌های گازرسانی یکی از اقدامات ارزنده شرکت گاز استان اردبیل به شمار می‌رود.

خدائی بیان کرد: عامل پیمانکار و کارفرما در کنار هم می‌توانند به نتیجه برسند و ما همه ید واحد هستیم و تنها فعالیت‌ها تقسیم‌بندی شده است که اگر هر کدام نقش خود را به درستی ایفا کنند و مطالعه، اجرا و پشتیبانی به طور صحیح انجام شود در طرح‌ها می‌توانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی اجرای صحیح پروژه‌ها، اتمام به موقع پروژه‌ها، اقتصادی عمل کردن، استفاده از روش‌های نوین کاری و علم روز و تقویت نیروهای پیمانکاری در استان را از جمله عوامل موفقیت تیم پیمانکاری در شرایط کنونی دانست و گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور، پیمانکاران باید خود را تجهیز کرده و با شرایط موجود خود را تطبیق دهند و به سمت مباحث سرمایه‌گذاری و بالا بردن توان علمی و فنی خود گام بردارند.

فیروز خدائی

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از تقویت خطوط انتقال گاز استان و اجرای خط انتقال جدید در اردبیل برای تامین پایدار انرژی گاز برای مشترکان خانگی و صنعتی و جلوگیری از افت فشار گاز خبر داد و افزود: در سال گذشته بهره‌برداری از گازرسانی ۱۷۷ روستا، پذیرش ۲۳ هزار مشترک جدید، ارتقای بهره‌مندی خانوار روستایی به ۸۸ درصد، نصب قریب به ۱۳ هزار انشعاب جدید و گازدار شدن ۲۱ هزار واحد مسکونی و ۳۷ واحد صنعتی جدید انجام شده و گازرسانی به ۳۲۰ روستا نیز در دست اجرا بوده که با بهره‌برداری از این تعداد پروژه ۹۸ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =