در طراحی و اجرای این مجموعه سعی شده است از اِلمانها و نمادهای مذهبی و درختان میوه های بهشتی، با عنایت به پیشینه فرهنگی و قدمت ائینی شهر اردبیل استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل، با توجه به شعار متعالی شهردار محترم اردبیل جناب دکتر لطف_الهیان با عنوان ( شهر انسان محور ) و نیز در راستای ترویج و تقویت زیربناهای فرهنگی، ارزشها و باورهای دینی و نیز احیا هویت اصیل ایرانی اسلامی، برای اولین بار در شهر دارالارشاد اردبیل ، باغ قرآنی در مجموعه ای بسیار زیبا حوزه منطقه ۲ شهرداری اردبیل در حال احداث می باشد.

در طراحی و اجرای این مجموعه سعی شده است از اِلمانها و نمادهای مذهبی و درختان میوه های بهشتی ، با عنایت به پیشینه فرهنگی و قدمت ائینی شهر اردبیل استفاده شود.

باغ قرآنی

تکمیل و بهره برداری از این پروژه به عنوان طرحی نوین و بی بدیل به عنوان یکی از خدمات ارزشمند و ماندگار شهرداری اردبیل در دوره تصدی گری اقای دکتر لطف_الهیان می تواند ضمن اعتلا و ارتقا پیوست فرهنگی در طرحهای عمرانی و ساختارها و فضاهای عمومی شهر، القا روح معنوی در طراحی شهری را به عنوان اصلی بنیادین در تحقق الگوی شهر انسان‌محور و توسعه پایدار اجتماعی را متجلی نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =