از ۲۴ پروژه عمرانی برق‌رسانی در شهرستان شاهرود بهره‌برداری خواهد شد

به مناسبت هفته دولت امسال، 24 پروژه عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان شاهرود ، با مبلغ 20 میلیارد و 650 میلیون ریال افتتاح می گردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سمنان ،مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود با اطلاع این موضوع گفت: هفت پروژه نصب 23 دستگاه پست هوائی با ظرفیت یک هزار و 65 کیلوولت آمپر درمناطق مختلف شهرستان با اعتبار پنج میلیارد و 818 میلیون ریال ،از پروژه های قابل افتتاح می باشند.

جمال فرخ زاده

جمال فرخ زاده با اشاره به این که دو پروژه راه اندازی سرخط های پست هوائی با قدرت 285 کیلوولت آمپر با اعتبار یک میلیارد و 71 میلیون ریال بهره برداری خواهند شد افزود: دو پروژه تامین و تقویت روشنائی معابر با هزینه 746 میلیون ریال افتتاح می شوند.

وی با بیان این که دو پروژه احداث یک هزار و 132 متر شبکه هوائی و پست برق با ظرفیت 565 کیلوولت آمپر با مبلغ یک میلیارد و 157 میلیون ریال افتتاح می گردند اظهارداشت: چهار پروژه برقراری چهارهزار و 454 متر شبکه فشار متوسط هوائی با اعتبار هشت میلیارد و 348 میلیون ریال بهره برداری خواهند شد.

وی با ابراز این که سه پروژه بهسازی و نصب شش هزار و 550 متر شبکه فشار ضعیف سیمی با جایگزین نمودن کابل خودنگهدار با هزینه دو میلیارد و 460 میلیون ریال ، افتتاح می شوند خاطرنشان کرد: دو پروژه تامین برق با احداث پست و شبکه فشار متوسط هوائی با اعتبار 506 میلیون ریال ، از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت به شمار می روند.

وی به افتتاح پروژه نصب چهار دستگاه جداکننده (سکسیونر) واقع در قاسم آباد، دوراهی مجن تاش و جاده جیلان به مبلغ 430میلیون ریال اشاره کرد و یادآور شد: پروژه برقراری یک ست خازن با قدرت 150کیلووار جهت بهبود پروفیل شهرمجن با هزینه 114 میلیون ریال بهره برداری خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =