کشف ۱۰ میلیارد ریال چیلر گازی قاچاق در البرز

اقتصاد بر خط نوشت: سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۰ میلیارد ریال چیلر گازی قاچاق در مسیرهای ورودی این استان خبرداد. از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان البرز کشف شده است.

سردار عباسعلی محمدیان  افزود: این کالاها دراجرای مصوبه قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالای ترانزیتی در مسیر ماهدشت کرج این استان کشف شده است.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس در مسیرهای ورودی به ۱۱ دستگاه کانتینر محموله بار شیلر مشکوک و پس از بررسی های بیشتر مشخص شد که فاقد بارنامه و هرگونه اسناد گمرکی بوده است.

محمدیان خاطرنشان کرد که در بازرسی از کانتینرها ۴۵ دستگاه شیلر و یک محموله تجهیزات فن کویل به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی گفت: یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: مبارزه با قاچاق، یکی از مهم ترین الزامات تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در سالی است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت ازکالای ایرانی نام گذاری شده است.

محمدیان بیان داشت: تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص مبارزه با کالای قاچاق مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستور العمل ها و ابلاغیه های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان کالا رصد می شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =