در دیدار رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در ارومیه با استاندار آذربایجان‌غربی، بر لزوم ترویج ورزش همگانی در بین مردم برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی تاکید شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ظهر امروز علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش های همگانی در دیدار با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، نشان سفیر ورزش همگانی در این استان را به استاندار اهدا کرد.

اهدای نشان سفیر ورزش همگانی

در این دیدار، مجدآرا بر لزوم ایجاد شور و نشاط اجتماعی با ترویج ورزش همگانی در بین همگانی تاکید کرد و گفت: ورزش های همگانی موجب رشد سلامت و نشاط عمومی و کارآمدی ارتباطات اجتماعی و استحکام پیوندهای عاطفی در بین آحاد مردم می شود و بر این اساس باید با همکاری نهادها و اختصاص ردیف بودجه‌های جداگانه بر توسعه این ورزش در بین خانواده ها تلاش شود.

وی افزود: در این خصوص و با تلاش های صورت گرفته، مجلس مصوبه ای بر اختصاص بودجه ۲۷صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده برای اختصاص بر توسعه ورزش در جامعه با محوریت ورزش همگانی تصویب شده است.

شهریاری استاندار آذربایجان غربی هم با اشاره به اینکه شهرداری‌ها وظیفه دارند با برگزاری رویدادهای فرهنگی همچون کنسرت و ایجاد زیرساخت ورزش‌های همگانی در این مورد همکاری کنند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه خاطر نشان کرد: کمبود زیادی در زیرساخت های ورزشی کشور و استان وجود دارد لذا استانداری آذربایجان غربی و ورزش و جوانان برای بهبود زیرساخت تلاش خواهند کرد و در این خصوص همکاری های لازم را صورت خواهیم داد.

در خاتمه این دیدار که چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشت، مجدآرا نشان سفیر ورزش همگانی را به شهریاری استاندار آذربایجان غربی اهدا کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =