۰ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵

دومین روز از مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ارومیه یکشنبه در ۳ وزن کومیته جوانان و بزرگسالان و کاتای انفرادی بزرگسالان پیگیری شد تا نفرات برتر مشخص شوند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، دومین روز از چهاردهمین دوره رقابتهای کاراته جام وحدت و دوستی در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه در اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم بزرگسالان و ۶۱- کیلوگرم جوانان و کاتای انفرادی بزرگسالان پیگیری شد و نتایج ذیل بدست آمد:

در کاتای انفرادی بزرگسالان، رومان حیدراف از جمهوری آذربایجان عنوان قهرمانی را بدست آورد. ابوالفضل شهرجردی از ایران (مرکزی) نایب قهرمان شد. علی زند از ایران (مرکزی) و مهران قربانعلی پور از ایران (گلستان) مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.
رومان حیدراف با برد ۳ بر ۲ مقابل شهرجردی به نشان طلا کاتای انفرادی دست یافت.

در وزن منفی۸۴ کیلوگرم بزرگسالان، مهدی خدابخشی از ایران ( کرمانشاه) اول شد. کیوان بابان از ایران (کردستان) در مکان دوم ایستاد. کامران مدنی از امریکا و پناه عبدالیف از جمهوری آذربایجان مشترکاً در جای سوم ایستادند.
خدابخشی در فینال توانست با حساب ۵ به ۳ بابان را مغلوب کند و به نشان طلا دست یابد.

در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم بزرگسالان، امیررضا پورمحمد از ایران (گیلان) اول شد. مجید نیکوهمت از ایران (مرکزی) بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. سامان حیدری از ایران(کرمانشاه) و ملنا فرانکلین از اکوادور سوم مشترک شدند.
پورمحمد در فینال موفق شد ۸ به ۶ نیکوهمت را شکست دهد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم جوانان، صلوات بکاریس از قزاقستان مقام نخست را کسب کرد. علیرضا فرجی از ایران (مازندران) در مکان دوم قرار گرفت. مهدی کیانی از ایران (آذربایجان غربی) و امیرحسین ضابطی از ایران (گیلان) سوم شدند.
فرجی با شکست دو بر صفر برابر حریف قزاق به نشان نقره دست یافت.

با برگزاری رقابتهای وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، مبارزات رده سنی جوانان به اتمام رسید و در جدول رده بندی این رده سنی تیم ترکیه با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد. تیم ایران با ۲ طلا، ۴ نقره و ۷ برنز دوم شد. تیم قزاقستان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز در مکان سوم ایستاد.

تیم های آذربایجان و فرانسه هر کدام با یک برنز چهارم شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =