شنبه 31 شهریور 1397
یکشنبه 28 مرداد 1397 - 09:56:28 چاپ

اتفاقی که باعث شد آبروی ایران در برزیل برود، در استقلال هم رخ داد!

ورزش > لیگ برتر - بازیکنان استقلال در بازی پارس جنوبی جم نتوانستند لباس خود را با بازیکنان حریف عوض کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال هم مثل تیم ملی با مشکل لباس مواجه شده است. اسپانسر لباس‌ها به دلایلی که هنوز مشخص نیست، همچنان لباس های قدیمی به آنها می دهد و از سویی تعداد لباس هایی هم که در اختیار بازیکنان قرار می دهد، بسیار کم است. در بازی پارس جنوبی این مسئله بیش از هر زمان دیگری به چشم آمد. پس از بازی چند بازیکن پارس جنوبی جم قصد داشتند لباس های خود را با بازیکنان استقلال عوض کنند ولی آبی ها گفتند چون لباس ندارند، نمی‌توانند! یکی از بازیکنان استقلال حتی گفت: «می ترسم لباسم را بدهم و برای بازی بعدی لباس نداشته باشم!» 

تیم ملی ایران هم در جام جهانی برزیل همین مشکل را داشت که باعث به راه افتادن یک آبروریزی بین المللی شد. خیلی از رسانه های دنیا این مسئله را به تمسخر گرفتند. حالا چنین مشکلی به باشگاهها هم سرایت کرده است. 

252 43

مطالب مرتبط
8 دیدگاه
  • انتی کیسه
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 10:16:35
    پاسخ
    9 20

    استقلاله دیگه خخخخخخخخخخخخ

    • بی نام
      یکشنبه 28 مرداد 1397 - 18:17:57
      1 1

      استقلال است دیگررررررر

    • بی نام
      یکشنبه 28 مرداد 1397 - 18:19:53
      1 1

      فقط رحمتی میتونست لباسشو با داور چهارم عوض کنه، چون همرنگ بودن

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 10:18:10
    پاسخ
    9 17

    استقلال است دیگر........................

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 12:12:39
    پاسخ
    23 10

    بله خوب استقلال مثل تیم وزارت خونه نیست.

  • داود
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 12:48:01
    پاسخ
    18 13

    واااااااااااااااااااااااااااااااای چقد آبروریزی بزرگی، حالا مگه بازیکنا کی هستند که پیرهنشون اینقد ارزشمند شده، خوب عوض نکنند، هر بازی ببرن خونه بشورن بازی بعد هم بیارن، این همه پول می برن خونه، نباید خانمشون یا خواهرشون یا مادرشون یه کاری واسشون انجام بدن، خیلی سخت نیست بندازنش تو ماشین لباسشویی و درش بیارن.

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 14:08:11
    پاسخ
    7 1

    با درایت مسئولین امر

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 21:01:33
    پاسخ
    1 0

    ابروریزی ایرانیها این روزها شده نقل و نبات

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین
وبگردی