جمعه 27 مهر 1397
یکشنبه 28 مرداد 1397 - 15:38:26 چاپ

خداداد: شعورش نمی‌رسد، گل به استرالیا را یک ملت زد!

تویی که با صغرسن حق چند نسل را خوردی حرف از پول حلال می‌زنی؟

ورزش > لیگ برتر - خداداد عزیزی در مصاحبه با خبرآنلاین جواب حرف‌هایی حسین کعبی را داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضور خداداد عزیزی در لیگ برتر هجدهم با سپیدرود حواشی زیادی را به راه انداخت. هواداران سپیدرود از حضور خداداد در تیم شان ناراحت بودند و از همان هفته اول علیه او شعار دادند. اوج درگیری خداداد با هواداران رشتی در هفته دوم و زمان بازی برابر سپاهان رقم خورد که از همان ابتدای بازی علیه خداداد شعاد می دادند. شعار سپیدرودی ها با واکنش خداداد همراه بود. پس از آن بازی حسین کعبی کاپیتان سپیدرود به سمت هوادران رفت و از آنها به خاطر رفتار خداداد عذرخواهی کرد. همین رفتار کعبی باعث شد تا او از سمت خداداد از تیم اخراج شود.

حالا درگیری بین این دو نفر بالا گرفته و حسین کعبی در یک مصاحبه گفته گلی را که خداداد به استرالیا زده یک پسربچه هفت ساله هم می‌توانست بزند. به سراغ خداداد رفتیم و با او درباره صحبت‌های کعبی گفت‌وگو کردیم:

صحبت‌های کعبی را شنیدید؟ آن گل برای همه مردم خیلی خاطره‌انگیز است.
من درباره آن گل چیزی نمی گویم و مردم خودشان جوابش را می دهند.

با استفاده از این ادبیات به نظر می رسد رابطه بزرگ‌تری کوچک‌تری دارد گم می‌شود!
استفاده از این ادبیات برای سوزش زیاد است. 

خودتان نمی‌خواید حرفی بزنید؟
رزومه بازیگری من کامل مشخصه و کسی نمی تواند آن را زیر سوال ببرد و من هم نیازی ندارم دفاعی کنم. آن هم در برابر این بچه ها. افرادی که من شنیدم از نان حلال صحبت می کنند بعد صغره سن می گیرند تا بروند در تیم نوجوانان بازی کنند تا حق یک عده جوان را بخورند و جای آنها بازی کنند. کسی که دم از نان حلال می زند نمی رود با صغره سن بگیرد و شناسنامه ش پسرعموش بازی کند. من پرونده ام رو بوده و همه می دانند چه کاره ام! این وصله ها به ما نمی چسبد و اینکه می گویند 800 میلیون از بیت المال گرفته ام. اولا اینکه این پول بیت المال نیست و پول یک شخص است و دوم اینکه من قراردادم کاملا مشخص است وسوم اینکه این 800 میلیون همه اش برای من نیست و پول کمک هایم است. من اصلا نیاز به توضیح ندارم و سطح سواد دوستان در همین سطح است و توقعی نمی شود داشت. کسی که درباره فوتبال صحبت می کند باید تخصص فوتبال را داشته باشد. هرکسی درباره هم سطح های خودش می تواند صحبت کند. علی کریمی، علی دایی، کریم باقری، علی پروین، حشمت مهاجرانی و ... بزرگ های فوتبال می توانند درباره فوتبال حرف بزنند. کسانی که در سطح اول فوتبال بازی کردند و سرشناس هستند. کسی که تخصص اصلیش لوازم آرایش و رژ لب و ریمل و موچین هست این نمی تواند درمورد من صحبت کند و نظر دهد. کسی که صغر سن میگیرد تا جای چند جوان را بگیرد چطور درباره حلال و حرام صحبت می کند؟ من دوست ندارم یک سری مسائل را بگویم. خنده دار است که تو درباره فوتبال من صحبت می کنی. تو درباره گلی صحبت می کنی که اصلا در اندازه و قواره آن نیستی. 

گل استرالیا یک نکته ویژه دارد. آن گل تمام توان یک ملت بود و خود خداداد تنها در آن گل دخیل نبود. بغض یک ملت بعد آن گل ترکید. یک جوری می توان آن گل را با گل مارادونا به انگلیس مقایسه کرد
گل استرالیا گل من نبود. دانستن این شعور می خواهد. گل توان یک ملت بود که همه با هم آن را هل دادند وارد دروازه شد. این موضوع نیاز به درک و شعور دارد. باید شعور داشته باشی تا بفهمی. فقط مانده بود آن کلاغ به ما یک چیزی بگوید. 

بارها دیدیم که آن گل را از بقیه فوتبالت جدا کردی!
من اصلا درباره آن گل نظری نمی دهم. من 40 بازی ملی کردم و با 40 بازی بهترین بازیکن سال آسیا شدم، بهترین بازیکن جام ملت های آسیا شدم که تنها یک ایرانی به این مقام دست پیدا کرده. در جام جهانی 98 بازی کردم که به نظر کارشناس ها جزو بهترین ها بودم. دو دوره جام ملتها بازی کردم و در سه قاره فوتبال بازی کردم. علی دایی یا علی کریمی بیایند درباره من اظهار نظر کنند کسانی هستند که در بایرن مونیخ بازی کرده اند اما کار به جایی رسیده که آدم های می آیند درباره من نظر می دهند که طرف از محل اش  بیرون نرفته و در دو تا استان فوتبال بازی کرده است. اگر روابط نبود که این دوستان هیچوقت فوتبال بازی نمی کردند. کارشناسان AFC من را به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب کردند. 

256 41

مطالب مرتبط
25 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 15:53:00
    پاسخ
    44 3

    من از کعبی فقط لگدش تو صورت فیگو یادمه

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 15:56:57
    پاسخ
    13 10

    تنها نقطه مثبتت ان گل بود که تلاش تیمی همه بازیکن ها بود

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 15:58:22
    پاسخ
    18 2

    به نظرم این دو نفر را بیارند تو رینگ بوکس تا حسابی از خجالت هم در بیایند.

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 16:13:11
    پاسخ
    13 0

    عجب ماجراییه ........این فوتبال

  • سعید
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 16:25:13
    پاسخ
    31 4

    دمت گرم خداداد خوب جواب اش رو دادی.آخه کلاغ که نمیاد ادای عقاب در بیاره

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 16:37:06
    پاسخ
    6 5

    این توهین و بی احترامی دو طرفه هست، خبرآنلاین، سعی نکن گناه یک طرف رو ...

  • سیروس
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 16:38:04
    پاسخ
    23 4

    با خاک...... یکی کردیش خداداد ایوووول داری

  • غمباد
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 16:41:26
    پاسخ
    7 8

    بس دیگه داره به ابتذال کشیده می شود.می تونید یک جای قرار بگذارید و دعواهاتون با هم بکنید.

  • فردوس توسی
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 16:43:51
    پاسخ
    6 0

    دمت گرم بازیکن خوبی بودی اما سرمربی خوب ابومسلم و سیاهجامگان الان کجایند همشهری؟؟

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 16:44:38
    پاسخ
    16 2

    من که برای آقای خداداد احترام زیادی قائل هستم. اون گل قشنگش تاریخی هست و خوشحالی اون روز هیچ وقت فراموش نمیشه.

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 16:50:00
    پاسخ
    0 1

    هه هه

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 16:56:56
    پاسخ
    6 32

    حسین کعبی هرچی بود از نظر فوتبالی از شما قوی تر و حرفه ای تر بود.

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 16:57:22
    پاسخ
    19 3

    از نوع حرف زدن خداداد اصلا نمی توانم دفاع کنم اما هرچیزی در مورد کعبی بگوید به نظر کاملا درست می آید.

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 17:10:41
    پاسخ
    9 3

    این مزخرفات را نشر ندهید، آقا. یک مشت لمپن

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 17:37:10
    پاسخ
    4 0

    مارو بگو سرگرم چه کسانی شدیم. برید هرچی میخاید به هم بگید. والا

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 17:38:35
    پاسخ
    7 2

    لمپن ها بس کنید بابا بی شخصیت ها

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 17:39:38
    پاسخ
    6 2

    از مدل حرف زدنش خوشم نمیاد. حتی درست هم بگه خیلی بد حرف میزنه.

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 19:07:00
    پاسخ
    3 0

    پول یا مفت همه را مست میکنه تقصیر ندارین امضاع که قمر عقرب هر که میتواند اسب خودش را میدواند

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 19:22:20
    پاسخ
    5 0

    امیدوارم‌خداوند به هر کس عنایتی میکند آن فرد ظرفیت و معرفت آنرا هم داشته باشد باعث تأسف است دو ورزشکار معروف کشور که خدای ناکرده الگوی جوانان این کشورند با نهایت بی ادبی و بی اخلاقی به هم می‌پرند

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 19:24:57
    پاسخ
    4 7

    خداداد عزیزی به خاطر گلی که تو ملبورن زد همیشه از مردم طلبکار بوده...نماد بی شخصیتی و بی فرهنگی در فوتبال ما

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 20:04:16
    پاسخ
    19 2

    بازیت خوب بوده ولی هیچوقت اخلاق درست و حسابی نداشتی. با همه مربیا به اختلاف خوردی و در هر سه قاره از تیمهات اخراج شدی. انقدر روت زیاد بود که جلوی مربی مثل برند شوستر هم وایستادی و اونم دمت رو گرفت و انداختد بیرون. این گردن کلفتیات هم فقط واسه هموطنای خودته. شکر خدا کوچکترین استعدادو فهم مربیگری هم نداری و فقط با جنجال و شلوغ کاری چندتا تیم گرفتی که همه رو به زمین گرم زدی. ول کن آقا این فوتبال و مربیگری رو برو سراغ یه کاری که ازش سر درمیاری.

  • بی نام
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 20:05:32
    پاسخ
    9 4

    خدادا ‌اسطوره فوتبال ملی است و احترام او بر همه واجب است.هنوز هم گل او به مارک بوسنیچ برای ملت تازگی دارد

  • مازیار
    یکشنبه 28 مرداد 1397 - 20:49:57
    پاسخ
    11 1

    قشنگ معلومه که ملت عصبانی هستیم.اعصاب نداریم کلا

  • محسن
    دوشنبه 29 مرداد 1397 - 03:35:50
    پاسخ
    7 0

    خجالت آوره که خبرآنلاین هم پر از اشتباه هکسره شده.وای بر ادبیات مملکت

  • بی نام
    دوشنبه 29 مرداد 1397 - 08:07:23
    پاسخ
    10 1

    چه ادبیات فاخری داره این غزال تیزپا

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700