تسنیم نوشت: شاهین دوست من بودم و نمی‌خواستم او را بکشم؛ من و دوستانم در پارک قائم بساط فلافل و قلیان داشتیم اما حدود دو هفته قبل از حادثه به خاطر اینکه ...

ساعت دو بامداد 20 مرداد جاری مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) در جریان یک نزاع دسته‌جمعی در خیابان حیدری شمالی، روبه‌روی پارک قائم (عج) قرار گرفته و به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور پلیس در محل حادثه مشاهده چند پسر جوان با یکدیگر درگیر شده که پسر بیست و یک ساله‌ای به نام شاهین با ضربه چاقو پسری به نام فرخ مجروح شده است که بلافاصله شاهین به بیمارستان غیاثی منتقل شد همچنین مشخص شد شاهین نیز طی درگیری مجروح و از محل متواری شده است.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت که دو روز بعد (22 مرداد) شاهین به علت شدت جراحات وارده جان باخت و مراتب به بازپرس امور جنایی تهران اعلام شد.

همزمان با انتقال جسد شاهین به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بازداشت فرخ در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و مأموران موفق به بازداشت فرخ شدند.

فرخ که 31 سال سن دارد، پس از دستگیری به قتل شاهین اعتراف کرد و درباره جزئیات این قتل به بازپرس گفت: شاهین دوست من بودم و نمی‌خواستم او را بکشم؛ من و دوستانم در پارک قائم بساط فلافل و قلیان داشتیم اما حدود دو هفته قبل از حادثه به خاطر اینکه فروش فلافل سودی نداشت، بساط فروش فلافل را جمع کردم و فقط مشغول فروش قلیان شدم.

وی ادامه داد: در نهایت تصمیم گرفتم کلاً بساط فروش قلیان را نیز جمع کنم و با پول آنها یک خودروی وانت بخرم و کار کنم البته یکی از دوستان مشترک من و شاهین (احمد) نیز در پارک بساط فروش قلیان درست کرده بود که سر همین موضوع با وی اختلاف پیدا کردم، شاهین نیز که آنجا رفت‌وآمد داشت، از احمد طرفداری می‌کرد.

فرخ درباره نحوه قتل شاهین به بازپرس گفت: شب حادثه در خانه بودم که یکی از دوستانم به خانه آمد و گفت وی و برادرم در پارک با احمد درگیر شده‌اند، من نیز برای خاتمه دادن به درگیری به پارک کردم البته قبل از رفتن به پارک مشروب مصرف کرده بود، در زمان رفتن به پارک چاقویی برداشته و به پارک رفتم، به محض حضور در پارک احمد و دوستانش به من حمله‌‌ور شده و مرا با چاقو زدند، من نیز با آنها درگیر شدم و یک ضربه چاقو به گردن شاهین زدم، نمی‌خواستم این اتفاق بیفتد، می‌خواستم ضربه به سر مقتول بزنم.

فرخ پس از این اظهارات با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =