رامبد جوان و نگار جواهریان کنار مهران مدیری پشت‌صحنه کنسرت/ عکس

علی اوجی ضمن انتشار تصویری از رامبد جوان و نگار جواهریان در کنسرت مهران مدیری، اعلام کرد که تمامی درآمد این اجرا صرف خرید شیرخشک برای کودکان و نوزدان مناطق محروم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اوجی تصویری از خود، رامبد جوان، نگار جواهریان و مهران مدیری را در کنسرت این هنرمند در اینستاگرام منتشر کرد و در بخشی از توضیح آن نوشت: «كنسرت مهران مديرى با خاطره بازى فراوان به پايان رسيد ... جاى همه اونايى كه نبودن خالى ... دم همه بچه ها گرم ... فقط لذت بردم... در اين عكس جاى مصطفى احمدى عزيزم بسيار خاليه، برادرى كه بسيار دوستش دارم و سختى‌هاى زيادى رو با هم تجربه كرديم، حامى خوبى‌ها ... تمام رفقاى آواديو كه تركوندن ... دوستان عزيز سكوت چنگ ... تمامى كاركنان برج ميلاد و مخصوصا دوست عزيزم جناب جماعت مدير مركز همايش‌ها و جناب درويش پور مديريت برج ميلاد كه در اين كار خير شريك بودن ... تمام درآمد اين اجرا براى تهيه شير خشك كودكان و نوزادان بى بضاعت مناطق محروم خرج خواهد شد ... و در آخر مهران مديرى عزيز و بى نظير كه هميشه فوق العاده اس و ...

سامان جان احتشامى حرفه‌اى كه آرام و مهربان و درجه يك بود و هست و از روز اول با عشق حمايت كرد، مسعود جان همايونى رفيق سال‌هاى دورم كه عاشقشم و تركوند و بابك رياحى‌پور مهربان و حرفه‌اى كه بودنش تجربه و عشق است و خودش مى دون كه چقدر دوسش دارم و تمام نوازندگان و گروه درجه يك مهران مديرى كه هر چى از شخصيتشون بگم كم گفتم ...»

علی اوجی، رامبد جوان، مهران مدیری و نگار جواهریان

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =